Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-12-04, 19:48
  #1
Medlem
Här kan ni säga vilken er drömkonsoll är. Wii, 360 eller PS3?
2006-12-04, 19:49
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sephirio
Här kan ni säga vilken er drömkonsoll är. Wii, 360 eller PS3?


Personligen tror jag på Nintendos framåttänkande och skall införskaffa mig en Wii så fort min plånbok slutar värka.
2006-12-04, 20:46
  #3
Medlem
Ska jag köpa någon så blir det ett Wii. Jag är inte en fanboy men all min tidigare konsoll spelning har varit på nintendo konsoller och Wii's kontroller är precis det jag skulle kunna önska mig av en konsoll just nu.

Rent "spelande" gör jag helst på datorn men kan tänka mig att Wii är en kul leksak.
2006-12-04, 21:20
  #4
Medlem
PS3 tror jag, men så jäkla dyr än!
2006-12-04, 21:22
  #5
Medlem
Fördelen jag ser med Wii är nog dels back to basic med ren spelglädje ist för grafik och processor mani, dessutom är det sanslöst mycket billigare. Och nu är det faktiskt jul så man får ju spara varje slant man har
2006-12-04, 21:27
  #6
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sephirio
Personligen tror jag på Nintendos framåttänkande och skall införskaffa mig en Wii så fort min plånbok slutar värka.
Vad är det som är så framåt med att ge ut gamecuben under nytt namn?
Gränsar till bedrägeri tycker jag, fast handkontrollen verkar spännande.
2006-12-04, 21:33
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaha jovisst
Vad är det som är så framåt med att ge ut gamecuben under nytt namn?
Gränsar till bedrägeri tycker jag, fast handkontrollen verkar spännande.

Alltså, Wii'n har juh ändå minst 2ggr så kraftfull hårdvara än x-box så GC i Wii-kläder är väl att överdriva? Sen att kontrollen är deras största marknasförinsargument säger sig självt tycker jag iaf. Men vilken röstar du för då?
2006-12-04, 22:42
  #8
Avstängd
Kamuis avatar
Min röst faller helt klart på PS3! 360:n imponerar inte på mig alls eftersom jag inte gillar FPS eller bilspel. Wii känns lite jobbig, jag orkar inte vifta runt med en sån kontroll hela tiden. Valet av PS3 är helt självklart eftersom jag har ägt PS1 och PS2 och har varit kanonnöjd med dessa. Jag föredrar Final Fantasy och Ratchet & Clank framför Halo 100 gånger av 100.
2006-12-04, 22:57
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GTAChrille
PS3 tror jag, men så jäkla dyr än!
Den går ner i pris så småningom. Personligen röstar jag på PS3 då den har allt.
2006-12-04, 23:25
  #10
Medlem
OliTs avatar
Det finns ett antal trådar i speldelen av forumet som behandlar detta, här är en:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=232675

Jag låser denna och hänvisar er till den tråden istället. Mycket nöje!

/Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback