Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-12-04, 13:33
  #1
Medlem
glyos avatar
Detta låter nog korkat men
Jag och min flickvän körde ganska hårt och jag råkade få förhuden högst uppe på ollonet att lossna lite. Har ju haft problem med trång förhud så det känns lite bra faktist fast är grymt känslig där just nu ser lite rött där det suttit strängen. Är inte så att den är lös men bara där uppe på ollonet är det lite. För första gången har jag kunnat pissat rakt i mitt liv

Vad tycker ni? Bör jag gå till någon läkare eller ska jag låta det läka själv i någon vecka? Det kan ju bli så att jag slipper ha trång förhud och så jäääävla känsligt ollon så det gör ont då.

Citera
2006-12-04, 17:59
  #2
Medlem
pooboxxxs avatar
Gå till doktorn! När du ändå är där kan du be honom skriva ut en fin salva, som löser ditt lilla problem, helt och hållet.
Citera
2006-12-04, 21:57
  #3
Medlem
glyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pooboxxx
Gå till doktorn! När du ändå är där kan du be honom skriva ut en fin salva, som löser ditt lilla problem, helt och hållet.
Det är så allvarligt då? Känns ju jävligt pinsamt faktist, Är det urolog man drar till då?
Citera
2006-12-04, 22:07
  #4
Medlem
pooboxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glyo
Det är så allvarligt då? Känns ju jävligt pinsamt faktist, Är det urolog man drar till då?

Njä, det är säkert inte så farligt, men man kan aldrig vara för säker. Läste igenom ditt första inlägg igen och kom på att jag inte fattade riktigt. Om inget blöder så är det väl lugnt.

Du får nog gå till din vårdcentral, och det är inte särskilt pinsamt. Jämför gärna med en prostataundesökning. Visst verkar det mindre kul? Hur som helst, om alla dina problem helt plötsligt är ur världen på grund av de hårda tagen, så var glad. Annars bör du sluta vara en sån pussy, och dra iväg till VC. De kommer bara ge dig en kräm som gör att förhuden förslappas. Fyra veckor senare behöver du inte oroa dig för hårda tag.

Annars kan du skära av förhuden. Det är tufft och gör inte ett dugg ont
Citera
2006-12-04, 23:56
  #5
Medlem
Unbalanceds avatar
Om jag har tolkat ditt inlägg korrekt så skulle jag säga - nej det är ingen fara.
Du har alltså såpass trång förhud så att du i normala fall inte drar ner den? Men nu lyckades du göra det under erat samlag?
Då är ju ollonet självklart extra känsligt för att det har vart skyddat utav förhuden hela tiden, fortsätter du att dra ner förhuden
upprepade gånger under en längre tid så kommer du töjja ut den och den kommer bli mindre-stram.

Dock finns det väll ett mindre kirurgiskt ingrepp som går till så att dom skär ett fint jack i din förhud för att få den slappare.
Citera
2006-12-05, 01:20
  #6
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Du har alltså såpass trång förhud så att du i normala fall inte drar ner den?

Det låter rätt ohygieniskt också... Vem vet vad som växer där under om man inte kan dra tillbaka förhuden?!

För mig så gick strängen på undersidan av under ett samlag...det blödde...mycket!! Fast jag "beskyllde" naturligtvis tjejen för att ha mens tills jag insåg att det var från mig blodet rann...

Lät det självläka i ett par dagar och det blev hur bra som helst.
Citera
2006-12-05, 07:25
  #7
Medlem
StorMammas avatar
Jag tycker nog inte att du behöver knalla till farbror snoppdoktorn.

Det finns en bra smärtstillande salva som är receptfri på apoteket, Xylocain, som du kan smörja på om det gör outhärdligt ont.

Med tanke på hygien etc. så var det nog bra det som hände....
Citera
2006-12-05, 11:13
  #8
Medlem
glyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Jag tycker nog inte att du behöver knalla till farbror snoppdoktorn.

Det finns en bra smärtstillande salva som är receptfri på apoteket, Xylocain, som du kan smörja på om det gör outhärdligt ont.

Med tanke på hygien etc. så var det nog bra det som hände....
Heh, Självklart har faktist funderat på att få den omskärd hur länge som helst men inte riktigt vågat. Nu verkar det ju löst sig själv. Angående så har det slutat svida och dylikt och känns mest normalt nu. Ser faktist lite om som när man är omskuren alltså. Nåja tack för era svar dom har suttit bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback