2007-01-29, 20:53
Medlem
xcboys avatar
Nån som vet var jag kan tanka hem Vista?
2007-01-29, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcboy
Nån som vet om amn behöver activeringskod lr er det bara att tanka hem det och installera det? :P

Tanka hem det installera det och sedan kör du activate crack så slipper du aktivera det
2007-01-29, 21:20
Medlem
phils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoou
  • Internal 13-in-1 Media card reader 385-10367
får du den att funka?
jag får inte min 7-in-1 att funka, poppar inte upp någon enhet i "den här datorn" men jag ser att hdn laddar när jag stoppar i det
2007-01-29, 22:19
Medlem
BDylans avatar
Läste att Ultimate-versionen hade "inbyggt" Media Center, som även skulle gå att synka med Xbox 360, låter ju riktigt najs! Men gäller detta bara Ultimate? Och funkar det lika bra på piratversionen? Någon som testat?
2007-01-29, 22:24
Medlem
jallaballas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BDylan
Läste att Ultimate-versionen hade "inbyggt" Media Center, som även skulle gå att synka med Xbox 360, låter ju riktigt najs! Men gäller detta bara Ultimate? Och funkar det lika bra på piratversionen? Någon som testat?

Windows Media Center följer även med Home Premium. Jag har inte testat med piratversionen.
2007-01-30, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BDylan

Med rätt crack så funkar allt i piratversionen som i orginal versionen...

och vet ni? Den cracken finns ute
2007-01-30, 06:43
Medlem
milks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcboy
Nån som vet om amn behöver activeringskod lr er det bara att tanka hem det och installera det? :P

Tror inte att det finns fungerande crack till Vista...Däremot finns en timestoper som funkar prima!
2007-01-30, 08:58
Medlem
Saters avatar
jag installerade en svensk version av vista 32bit med dualboot på D:, när jag sedan skulle boota min tidigare xp-installation så hängde den sej vid uppstart, jag provade att återställa en ghoost på xp'n men det gick inte heller utan jag fick formatera D:vista i felsäkert läge och sedan lägga tillbaks ghoostfilen på c:. För mej är det obegripligt att vista ska påverka xp, c: och d: är 2 partitioner på samma hd och vistaversionen var: sv_windows_vista_x86_dvd_X12-59041.iso från TPB. Någon lösning på problemet?
2007-01-30, 10:22
Medlem
barreths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sater
jag installerade en svensk version av vista 32bit med dualboot på D:, när jag sedan skulle boota min tidigare xp-installation så hängde den sej vid uppstart, jag provade att återställa en ghoost på xp'n men det gick inte heller utan jag fick formatera D:vista i felsäkert läge och sedan lägga tillbaks ghoostfilen på c:. För mej är det obegripligt att vista ska påverka xp, c: och d: är 2 partitioner på samma hd och vistaversionen var: sv_windows_vista_x86_dvd_X12-59041.iso från TPB. Någon lösning på problemet?
köp windows vista.
2007-01-30, 12:48
Bannlyst
Vista Beta - XP- vs Vista Retail Full

Någon som vet om man måste ominstallera om man:

Går från Vista RC 1 till Vista Full Retail?

XP till Vista Full Retail?
2007-01-30, 13:58
Medlem
Någon som vet när Vista kommer ut bland torrents?
2007-01-30, 13:59
Medlem
milks avatar
Gjorde en sökning med Windows update nu, inte gjort på länge! Fi satan vad många updates som hette WINDOWS VISTA det fanns..Alltså nått som ändrade saker i själv op-systemet...Ska bli nice och se om det blir nån skillnad! Nu är det officielt släppt av MS också för privatpersoner...Hoppas det händer nått på drivrutinsmarknaden nu också!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in