2007-01-30, 14:58
Medlem
barreths avatar
asså, har inte sett många uppdates asså, typ drat hem 4st sedan min install, sist jag körde det var la 2 dagar sedan, dessutom var en av de 4 drivrutiner till mitt ljudkort.
Inte en enda update till office 2007. Då har jag ändå enterpricen. Men får kolla när jag kommer hem om det dykt upp lite fler updates, kan bli intressant om de börjar täppa hål redan
2007-01-30, 15:28
Medlem
milks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barreth
asså, har inte sett många uppdates asså, typ drat hem 4st sedan min install, sist jag körde det var la 2 dagar sedan, dessutom var en av de 4 drivrutiner till mitt ljudkort.
Inte en enda update till office 2007. Då har jag ändå enterpricen. Men får kolla när jag kommer hem om det dykt upp lite fler updates, kan bli intressant om de börjar täppa hål redan

asså asså asså, drat och så lite la! HAHA

Jaa, många updates kom faktist igår enligt datumangivelserna!
2007-01-30, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minibite3
Någon som vet när Vista kommer ut bland torrents?

Funnits ute på torrent ett tag kan jag säga.
2007-01-30, 15:48
Medlem
phils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barreth
jag kollade igår, då fanns det 7 eller 8 uppdatering för Vista som jag installade.
2007-01-30, 15:49
Medlem
Såg att det fanns en version som heter Vista "N"... undrade vad det var och det visade sig att det finns en version UTAN mediaspelaren inkluderad!
(Home Basic N och Business N)

Gäller även XP.. (XP Home Edition N).

Ny information för mig iaf, och ett bra steg på vägen mot vad jag skulle tycka vara bra..

Ett Windows Operativsystem du kan installera "rent" och själv välja t.ex mediaspelare, e-postprogram, kommunikationsprog typ MSN Messenger med flera!

Välja kan du så klart göra idag med men det går ju ändå inte att få bort windows egna program...
2007-01-30, 16:00
Medlem
milks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenhero
Såg att det fanns en version som heter Vista "N"... undrade vad det var och det visade sig att det finns en version UTAN mediaspelaren inkluderad!
(Home Basic N och Business N)

Gäller även XP.. (XP Home Edition N).

Ny information för mig iaf, och ett bra steg på vägen mot vad jag skulle tycka vara bra..

Ett Windows Operativsystem du kan installera "rent" och själv välja t.ex mediaspelare, e-postprogram, kommunikationsprog typ MSN Messenger med flera!

Välja kan du så klart göra idag med men det går ju ändå inte att få bort windows egna program...

Japp, utan WMP...!

En fråga, är det någon som installerat Windows vista starter...Är det en nerbantad verision utav fan eller vad är det?

Just det, är det någon som vet om Media center går att avinstallera i ultimate?
2007-01-30, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sgt_johansson
Funnits ute på torrent ett tag kan jag säga.

Jag menade såklart den svenska versionen
2007-01-30, 16:22
Medlem
milks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minibite3
Jag menade såklart den svenska versionen

Jaa, den har funnits ute ett bra tag den med!!!
2007-01-30, 16:33
Medlem
requiem_s avatar
Kan någon ge mig ett ärligt svar om vad Vista kan som inte mitt XP klarar av?

Jag har då inte sett några som helst specifikationer som tyder på att Vista skulle ge mig mer funktionalitet än XP.
Eller, om man räkanr mer DRM som e nfunktionalitet så är det ju självklart Vista man satsar på!
Kan någon ge något ordentligt svar på varför man skulel vilja byta till Vista?
Allt jävla ögongodis kommer jag ändå förbanna bortom horisonten och försöka få den till att vara så icke-flådig som möjligt. Så utseendemässigt kammar dne hem noll.

Vad är bra egentligen?
2007-01-30, 16:38
Medlem
Kikkomanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machoman
Någon som vet om man måste ominstallera om man:

Går från Vista RC 1 till Vista Full Retail?

XP till Vista Full Retail?

Ähh, ja...

Det är ju trots allt ett nytt operativsystem du vill byta till...
2007-01-30, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av milk
Jaa, den har funnits ute ett bra tag den med!!!

Såg den för några dagar sedan, kommer du ihåg vilken tracker den ligger på. JAg har glömt de och hittar den inte nu igen:/

//MVH
2007-01-30, 18:04
Medlem
milks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin_drd
Såg den för några dagar sedan, kommer du ihåg vilken tracker den ligger på. JAg har glömt de och hittar den inte nu igen:/

//MVH

Thepiratebay Fint inlägg Nr. 3000

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in