2007-07-01, 21:42
Medlem
Citat:
Vad rekomenderar ni för emulator till vista?

Jag kör virtualclone: http://www.slysoft.com/sv/virtual-clonedrive.html
Fungerar klockrent.
2007-07-01, 22:35
Medlem
osiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty0147
Jag kör virtualclone: http://www.slysoft.com/sv/virtual-clonedrive.html
Fungerar klockrent.

Smidigt program! Funkar utmärkt. Jag saknar dock funktionen för bränninga av image till cd/dvd som finns i alcohol. Men jag antar att jag får lösa det på annat sätt.
2007-07-02, 18:47
Medlem
WSEs avatar
När jag kör update och försöker installera Swedish language pack avbryts nedladdningen halvvägs igenom och det står något om error code2. Jag har inte lyckats googla fram någon lösning. Har någon här stött på detta?
2007-07-03, 18:28
Medlem
Hellles avatar
Någon som vet om The sims 2 och Doom funkar på Vista utan problem?
2007-07-03, 18:36
Medlem
exerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
När jag kör update och försöker installera Swedish language pack avbryts nedladdningen halvvägs igenom och det står något om error code2. Jag har inte lyckats googla fram någon lösning. Har någon här stött på detta?

Har samma problem. Har ETH0 releasen.
2007-07-03, 22:11
Medlem
Har suttit på Vista nu sedans slutet på December,
Jag har inte haft ett enda problem med det.
Det enda jag har gjort är att jag har stängt av UAC Det är kontroll för användarkonto. Det är liksom lite störigt om man ska installera något och en ruta dyker upp och vill ha min tillåtelse varenda gång.

Men men. Nu frågar den inget.
2007-07-04, 23:59
Medlem
Vad gör det lönt om man köper en ny dator att välja Vista itället för xp? Är ex snart helt ute eller funkar det minst lika bra?
2007-07-05, 00:33
Medlem
Myggizs avatar
Har en liten fråga, om man trycker på "visa skrivbordet" så försvinner ju även Sidebaren och för att få upp måste man trycka upp något och sedan trycka ner.

Kan man inte ha så att den är fast på Skrivbordet i bakgrunden (dvs inte hela tiden i webläsaren osv)
2007-07-05, 12:05
Medlem
bulldog-124s avatar
Finns det någon fungerande crack till vista? Alltså en som inte ställer om klockan så att det blir struligt med uppdateringarna och sånt?
Har hört att denna: Windows.Vista.All.Versions.x86.x64.Final.Crack-CLoNY funkar med uppdateringarna och att vista även blir äkta,
någon som har provat denna och kan säga lite om det?
Tacksam för svar!
2007-07-05, 13:09
Medlem
yxskafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulldog-124
Finns det någon fungerande crack till vista? Alltså en som inte ställer om klockan så att det blir struligt med uppdateringarna och sånt?
Har hört att denna: Windows.Vista.All.Versions.x86.x64.Final.Crack-CLoNY funkar med uppdateringarna och att vista även blir äkta,
någon som har provat denna och kan säga lite om det?
Tacksam för svar!
Den fungerar. Använder den själv i windows vista ultimate x64.
2007-07-05, 13:18
Medlem
bulldog-124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yxskaft
Den fungerar. Använder den själv i windows vista ultimate x64.
OK, får man automatiska uppdateringar och allting?
2007-07-05, 22:06
Medlem
arthuros avatar
Min kära mor har skaffat dator och det är Vista som är förinstallerat. Har värjt mig ända sen jag varslades om en ny Windows-version. Men när jag började använda den nya datorn med Vista så tyckte jag till en början att det var smidigt och lätt. Men sedan uppstår problemen. Det är ju knappt att det finns drivrutiner et dyl. som är kompatibla med operativsystemet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in