Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
För att WoI skriver om utanförskap och pedofili. Om du inte lyckas läsa mellan raderna i deras texter så kan du knappast vara en särskilt djupgående person. Tror du att Daniel är pedofil på riktigt?
Det är inte fråga om din musiksmak. Du får hata dessa band hur mycket du vill, jag kan inte bry mig mindre, men att kalla dem helgon.net-band och jämföra dem med Kent pekar på ett enormt oförstånd från din sida. Det är skillnad på skiljaktigheter i smak och ren drumdristighet och naivitet.
Jag har en jesu tröja och vanliga tyg kalsonger på mig (inte skin). du får starta en tråd i klädforumet om det.
Det här låter INTE som kent på något sätt
http://www.youtube.com/watch?v=c18FBVqF49U
Särskilt inte dom 30 första sekunderna
Om du inte känner "daniel" väldigt väl tycker jag inte att du ska uttala dig om hans sexuella lägning. jag har ingen aning om vad han går igång på men hans texter har inslag av vuxen man älskar lite flicka, sen om det ska analyseras och läsas som något annat kvittar väll.
Du angriper mig för att jag lite hånfult kallade dom här banden helgon band, faktum kvarstår ju att dom är helgon band oavsett vad jag lyssnar på för musik eller har för kläder på mig.
woven hand och blood axis suger förövrigt.
Du kan väl förklara vad den här texten handlar om, vad som står skrivet mellan raderna för jag är inte en väldigt djupgående person.
Kanske kan "daniel" komentera sin lägning med efter som han antagligen browsar flashback.
Jag vill nästan gråta när jag skriver det här. Tårarna finns där. Jag finns där! Jag vet inte hur jag ska formulera mig, men jag vill lära känna dig. Du är ju så mycket yngre än vad jag är.
När vi är i skogen blir det mörkare, och då ger jag dig min värme. Du känner dig lite mörkrädd, då ger jag dig trygghet. Då ger du dig till mig. Kommer jag någonsin att bli en pappa? Kommer du någonsin att bli en mamma?
(Presto agitato)
Allt detta är till dig. Helst av allt vill jag springa ut till dig och krama dig så hårt som du tål och rulla runt med dig på marken. Flicka, vi ska skratta, och sen ser jag dig djupt i ögonen och samtidigt som alla mina frågor besvaras med den barnsligaste, sensuellaste blicken tonar du ner - tonar du bort... All ängslan, all hopplöshet och all förtvivlan jag någonsin känt med ett totalförlösande:
Jag tycker om dig.
Din kropp talar till mig, men förmodligen så missuppfattar jag den.
Jag älskar dig!
Inga kristna personangrep nu tack.
NP: Woods of infinity - Missfostret tellus