2009-04-20, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Antar att du inte missat "Hopplös väntan", EP:n som släpptes i slutet på förra året.

Grym EP!

http://www.metal-archives.com/release.php?id=215796

Har den på mp3 men vart kan jag köpa skivan?
Citera
2009-04-20, 12:20
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
Har den på mp3 men vart kan jag köpa skivan?
http://www.supernalmusic.com
Citera
2009-04-20, 12:41
Medlem
Citat:
http://www.supernalmusic.com

Tack tack!
Citera
2009-04-20, 14:46
Medlem
Frank Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Split med Hypothermia på gång.

Perfekt 2 helgon.net band på samma skiva.
Citera
2009-04-20, 17:01
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank Friendly
Perfekt 2 helgon.net band på samma skiva.
Ursäkta?
Citera
2009-04-20, 21:19
Medlem
VampireLestats avatar
Måste bara säga att deras skiva Ljuset är riktigt jävla bra, tog ett tag att komma in i dock, började lyssna på låten genever som Adversarius la upp här på fb för ett tag sedan. Det är fortfarande min favoritlåt men resten av skivan börjar visa framfötterna också, ska bli mycket kul att fördjupa sig i WoI!
Citera
2009-04-20, 21:21
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VampireLestat
Måste bara säga att deras skiva Ljuset är riktigt jävla bra, tog ett tag att komma in i dock, började lyssna på låten genever som Adversarius la upp här på fb för ett tag sedan. Det är fortfarande min favoritlåt men resten av skivan börjar visa framfötterna också, ska bli mycket kul att fördjupa sig i WoI!
Den är helt klart bäst. Uppenbarligen den skiva som Daniel och Andreas håller mest av också, Andreas bar en väl använd Ljuset-tshirt på Lifelover-spelningen. Men det är ju helt klart den mest välskrivna skivan.
Citera
2009-04-20, 21:24
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VampireLestat
WoI är inte musik för den stora massan, således tar det lång tid att "komma in" i den. Jag kände ungefär likadant som dig när jag först hörde Ljuset för några år sedan. Men den växer och växer. Helt klart topp tio över dom bästa albumen någonsin enligt mig. Genuint bra rätt igenom.
Citera
2009-04-20, 21:32
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Den är helt klart bäst. Uppenbarligen den skiva som Daniel och Andreas håller mest av också, Andreas bar en väl använd Ljuset-tshirt på Lifelover-spelningen. Men det är ju helt klart den mest välskrivna skivan.
Den med "Jag längtar aldrig efter himmelen mer" på ryggen? Jag skulle kunna offra min högra hand för en sådan.

Ärligt talat kan jag tycka att WoI tappade stinget lite efter Ljuset. De är fortfarande otroligt grymma och jag högaktar dem för deras musik, men en "Ljuset 2" hade inte varit fel.
Citera
2009-04-20, 21:40
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Den med "Jag längtar aldrig efter himmelen mer" på ryggen? Jag skulle kunna offra min högra hand för en sådan.
Vet inte... Den hade omslagsbilden på framsidan i alla fall. Du kan ju maila Andreas och be att få köpa en.
Citera
2009-04-20, 22:55
Medlem
Frank Friendlys avatar
Citat:
Ursäkta?

Du behöver inte ursäkta.
Citera
2009-04-20, 23:07
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank Friendly
Du behöver inte ursäkta.
Du behöver däremot motivera. Varsågod, jag lyssnar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in