2007-09-26, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Efterbyrden
Agreed. Har lyssnat på A Love Story minst två gånger om dagen de senaste månaderna, och kan fortfarande inte göra annat än att rysa när han bryter över i growl sjungandes "Jag vill visa dig skogen!"

Även den här låten har någon lagt upp på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=AxOhMMSn-L8

Åja, fyfan vilken vacker låt, eller mot slutet när han hetsar ur sig alla känsloladdade orden så snabbt så man knappt hör vad han sjunger:

"...med den barnsligaste, sensuellaste
blicken tonar du ner - tonar du bort...
All ängslan, all hopplöshet och all förtvivlan jag någonsin känt..."

De får liksom till rätt stämning för känslorna de sjunger om. Hela låten skapar en känsla att vilja ha något man aldrig någonsin kan få.
Citera
2007-09-26, 18:54
Medlem
Freakyweiges avatar
Hur ser era WoI-samlingar ut då? Har bara Ljuset och Hejdå på CD samt deras splitsjuor med Armagedda och Joyless. Kasst att man alltid är fattig när man hittar något annat att köpa.

En liten sidnot: ni har väl sett musikvideon till Missfostret Tellus? Nakna barn och porrscener skymtas vid SLAKT. VÅLDTÄKT. MORD., men jag minns inte om det var faktisk barnporr det handlade om. Enligt Melkor eller Ravenlord själv (minns inte vilken av dem) ska han ha gjort denna videon på skoj, det var inte meningen att den skulle läcka ut.
Citera
2007-09-26, 20:47
Medlem
Woods of Infinity Förintelse & Libido TAPE
Woods of Infinity/Armagedda Missfostret Tellus 7"
Woods of Infinity/Horna Split 7"

det är allt är jag rädd, borde deala till mig några av de andra prylarna också
Citera
2007-09-27, 23:24
Bannlyst
WoI-prylarna:

Hejdå CD
Hejdå Kassett
Ljuset CD
Ljuset LP + poster
Förintelse och Libido kassett
F&L CD
WoI/Horna split
WoI/Joyless split
WoI - I-20 7"
Citera
2007-09-27, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rargh
Woods of Infinity/Armagedda Missfostret Tellus 7"

den säljes inte eller?
Citera
2007-10-01, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse
den säljes inte eller?
Tyvärr, men tror du inte nån av dem har nåt ex kvar? Jag fick nån extra har jag för mig men den är bortskänkt sen länge.
Citera
2009-04-19, 03:46
Medlem
Bump... bump

Har Hej Då, Ljuset och Hamptjärn på cd....

Men vad händer? ngt nytt på g?
Citera
2009-04-19, 04:30
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
Bump... bump

Split med Hypothermia på gång.
Citera
2009-04-19, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Split med Hypothermia på gång.
Den har väl varit på gång i en halv evighet vid det här laget? Har väl i alla fall varit inspelad och klar ett bra tag nu. Någon som vet vad som drar ut på tiden så hiskeligt?
Citera
2009-04-19, 17:05
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livtrasir
Den har väl varit på gång i en halv evighet vid det här laget? Har väl i alla fall varit inspelad och klar ett bra tag nu. Någon som vet vad som drar ut på tiden så hiskeligt?
Kims halva, Att Älskas, har i alla fall varit klar ett bra tag. Han har jävligt mycket på gång nu; en label att sköta, trycka upp tröjor, leta folk till inspelning av ny fullängdare, skriva ny skiva med Lifelover osv. Det har varit mycket strul med labeln på senare tid, webshoppen har krånglat(massa affiliates i Belgien och Tjeckien som inte gör vad det ska) osv, så därför har det tagit ett bra tag. Ska kolla med honom nästa gång jag hör av honom, men det brukar gå ett tag mellan varven.
Citera
2009-04-19, 17:45
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
Bump... bump

Antar att du inte missat "Hopplös väntan", EP:n som släpptes i slutet på förra året.

Grym EP!

http://www.metal-archives.com/release.php?id=215796
Citera
2009-04-19, 21:26
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Antar att du inte missat "Hopplös väntan", EP:n som släpptes i slutet på förra året.

Grym EP!

http://www.metal-archives.com/release.php?id=215796
Inte att förglömma Frozen Nostalgia heller. Musikaliskt är Hopplös Väntan bättre, men textmässigt är Frozen Nostalgia bland det bästa de gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in