Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-12-01, 22:47
  #1
Medlem
Det är frågan, till er tjejer. Om ni får kontakt med en trevlig kille och sedan upptäcker att han inte har så stor sexuell erfarenhet, försvinner han då i era ögon?
Är det en dygd att vara en erfaren kvinnokarl?

Jag undrar kort och gott hur stor roll killens sexuella förflutna spelar, är det otänkbart att bli tillsammans med en oskuld exempelvis?
Svara nu ärligt.
Eller kan ni leva med det så länge hans attityd och personlighet i övrigt är bra?

Nu är inte oskulden en speciellt big deal för egen del, men om det är det för tjejerna vill jag gärna veta det, vill inte gå miste om en potentiell flickvän pga detta...

Samlaga av sig eller inte, det är frågan. Jag är dock en svårflirtad typ så väldigt få kan få mig intresserad om det handlar om ett ONS eller tillfälligt sex, vilket gör att jag känner att jag vill vänta tills jag träffar någon jag gillar.
Men om det omöjliggörs pga min oskuld så har jag ju hamnat i ett moment 22.

Mvh/ H
Citera
2006-12-01, 23:00
  #2
Medlem
BagareBengts avatar
Jag hänvisar till min poster här under. Ärligt talat Henkko så behöver du väl inte ens nämna saken när det ska bli åka till med någon du fattat tycke för?
Om du fattat tycke för någon och hon för dig så kommer det vara Du som gör saken till en big deal.

Jag var nyss fyllda 19 tror jag när det begav, och sa inget, mest för att jag antog att det kunde skapa komplikationer. Jag tror att det är ifrån tjej till tjej, vilket gör du nog inte ska lita allt för mycket på de svar du får här.

http://www.flashback.org/showpost.p...7&postcount=18

Nu kan vi iofs invänta svar ifrån honorna, men en vettig hona resonerar, enligt mitt tycke, så att hon hellre "lär upp" den som hon fattat tycke för än att försöka hitta någon erfaren som hon ska fatta tycke för. Resonerar hon inte ungefär så, så är väl Hon inget att ha?
Citera
2006-12-01, 23:03
  #3
Medlem
penisrulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt
... men en vettig hona
Vettiga honor är undantag

Men för att inte vara helt OT så får man väl dra till med klyschan att hon är inget att ha om en sådan sak skulle vara avgörande.
Citera
2006-12-01, 23:11
  #4
Medlem
Sordids avatar
Jag blir väldigt tveksam om jag stöter på en kille som inte har en aning om hur kvinnors kroppar funkar. Men det är bara för att jag inte orkar vara en sexuell lågstadielärare, jag har inte tid. Är en kille över 20 och har haft ett aktivt sexliv, men inte vet ett skit om kvinnors fysik, då blir den snubben inte ett skit mer än en tillfällighet.

Tyvärr kan man inte dra gränsen mellan erfaren och oerfaren. Det finns oerfarna killar som vet mer om kvinnors fysik än sex-erfarna killar.
Citera
2006-12-01, 23:15
  #5
Medlem
Nu är ju inte jag tjej, men ändå.

Som allting annat är väl detta en högst individuell sak. Vissa tjejer tycker säkert det är sött med killar som är oerfarna. Dom känner sig säkerligen speciella eftersom att dom får vara den första att "röra" killen i fråga.
Citera
2006-12-01, 23:17
  #6
Medlem
BagareBengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av penisrulven
Vettiga honor är undantag
Det är just därför han inte ens ska nämna saken.
Ljug hellre om det behövs, få åka, se efteråt om du var godkänd eller ej.
Citera
2006-12-01, 23:20
  #7
Medlem
Snälla, jag vet att det bränner i fingrarna killar men jag vill enbart höra om egna erfarenheter kring ämnet om ni ska yttra er Att ni "antar" en massa saker gör varken till eller från, jag antar också en massa saker..

BB: jag vill gärna vara ärlig mot den jag gillar, så att hon inte tror att jag är något annat än den jag är.

Egentligen är man ju oskuld med alla man inte har haft sex med, så, båda är ju lika nya inför varandra oavsett bakgrund. Att jag inte tänkte på det förut Det är ju inte bara en som måste "lära" sig, allt funkar inte på alla.
Citera
2006-12-01, 23:25
  #8
Medlem
filofaxs avatar
Att en snubbe har legat med många garanterar ju definitivt inte att han är skillad i sängen, så mycket har jag lärt mig.
Jag skulle inte ha några problem med det, så länge killen inte var sotis över att jag har en historia.
Tvärtom nästan.. Roligt att veta att jag garanterat kommer vara den bästa han har haft sex med (haha.. och värsta enligt samma logik, men ni vet.. man slipper den mentala konkurrensen)
Citera
2006-12-01, 23:32
  #9
Medlem
BagareBengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
BB: jag vill gärna vara ärlig mot den jag gillar, så att hon inte tror att jag är något annat än den jag är.
Jag säger ju det, du vill vara "ärlig", jag förstår det, det vill jag också, men kvinnor fungerar inte så, att vara "ärlig" i alla lägen kan och kommer med allra största säkerhet att skapa mer komplikationer än vad det ger dig.

Du gör ju själv saken till en så stor grej, du vill vara ärlig och berätta att du minsann är oskuld. Det behöver inte ens märkas när ni väl är igång, du kan vara "ärlig" när ni nuppat 20 gånger och redan är tillsammans.

Du har redan fått två svar ifrån två tjejer som säger nästan motsatta saker. Vad ska du göra? Räkna ut ett snitt över sannolikheten att hon dumpar dig om du nämner något efter vad flashbackkvinnorna skriver?
Citera
2006-12-01, 23:41
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt
Jag säger ju det, du vill vara "ärlig", jag förstår det, det vill jag också, men kvinnor fungerar inte så, att vara "ärlig" i alla lägen kan och kommer med allra största säkerhet att skapa mer komplikationer än vad det ger dig.

Du gör ju själv saken till en så stor grej, du vill vara ärlig och berätta att du minsann är oskuld. Det behöver inte ens märkas när ni väl är igång, du kan vara "ärlig" när ni nuppat 20 gånger och redan är tillsammans.

Du har redan fått två svar ifrån två tjejer som säger nästan motsatta saker. Vad ska du göra? Räkna ut ett snitt över sannolikheten att hon dumpar dig om du nämner något efter vad flashbackkvinnorna skriver?

Du har rätt.
Nej, jag var bara nyfiken eftersom jag inte har en blekaste aning om hur det betraktas av tjejer.
Citera
2006-12-01, 23:52
  #11
Medlem
Nancy Wores avatar
Det spelar säkert inte så stor roll om du träffar en tjej som det känns rätt med.

Själv har jag blivit tillsammans med minst två, kanske fler, jag minns inte mina gamla så väl, killar som varit oskulder. En var 32 och blev mycket duktig efter ett tag, och jag var i hop med honom i flera år, so....

Jag har också haft män som haft ganska många. De har inte alltid varit mycket bättre, men så klart några har varit det....det spelar inte så stor roll....för man hittar sin rytm och sin "grej" tillsammans med någon. Det spelar större roll i ett ONS, men det ska du ju ändå inte ha, så...det ordnar sig nog.

Själv föredrar jag nog en man som vet lite vad han ska göra och vad han gillar, som är den som är lite pådrivande, men det är min preferens. Han behöver inte ha nedlagt halva grevskapet för det. Det handlar om attityd. Jag gillar män som tar för sig sexuellt. Jag gillar inte att vara skolfröken och så, men visst kan jag säga vad jag gillar och göra min del.
Citera
2006-12-01, 23:54
  #12
Medlem
erowids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Jag blir väldigt tveksam om jag stöter på en kille som inte har en aning om hur kvinnors kroppar funkar. Men det är bara för att jag inte orkar vara en sexuell lågstadielärare, jag har inte tid. Är en kille över 20 och har haft ett aktivt sexliv, men inte vet ett skit om kvinnors fysik, då blir den snubben inte ett skit mer än en tillfällighet.

Tyvärr kan man inte dra gränsen mellan erfaren och oerfaren. Det finns oerfarna killar som vet mer om kvinnors fysik än sex-erfarna killar.


What's to understand? You get a boner, slap her titties around, stick it inside her and pee.
-Cartman
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback