Citat:
Ursprungligen postat av ungjaevel
Jag och några polare brukar träffas å laga mat och ha det trevligt någon lördag i månaden. Denna gången har alla tappat allt vad fantasi heter, så jag skulle behöva lite tips på vad man kan slänga ihop. Det får gärna vara lite mer avancerad mat, då alla tycker det är sköj att laga mat. Mest som en social sak, och mat som man själv har lagat smakar ju alltid bäst
Så alla tips är välkommna!
Jag kom in precis i slutet av Niklas Mat och såg att han lagat Osso Buco.
Inte avancerat alls, men ni kan ju ställa er och baka något skönt bröd till.
Eller skita i den polenta han gjorde och göra en risotto milanese i stället.
Själv kör jag en Osso med ett ostbröd ikväll.