• 43 786 online
  • 1 193 629 medlemmar
  • 61 846 137 inlägg
  • 1
  • 2
2006-11-29, 16:09
Medlem
chribsson2s avatar
http://www.expressen.se/index.jsp?a=772072

Vad vet vi om Lisa egentligen. Under den fromma ytan döljer sig alltså en förhärdad ekobrottsling (konstigt att hon inte döms för grovt bokföringsbrott)
Men finns det mer skandaler? Knark? Religion? (har för mig att det var någon sekt hon flörtade med) Avvikande sexuellt beteende?
Informera ni som vet!

till moderator: sökte efter en passande tråd men hittade inte.
Citera
2006-11-29, 18:29
Medlem
biljons avatar
Som vanligt läcker Skatteverket ut sån här information till massmedia för att trumma igång ett drev. Som vanligt går idioter på det. Som vanligt så kommer man att överklaga. Som vanligt (nästan 90% av fallen) så vinner den anklagade. Som vanligt får vi inte veta detta.
Citera
2006-11-29, 23:59
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljon
Som vanligt läcker Skatteverket ut sån här information till massmedia för att trumma igång ett drev. Som vanligt går idioter på det. Som vanligt så kommer man att överklaga. Som vanligt (nästan 90% av fallen) så vinner den anklagade. Som vanligt får vi inte veta detta.

Som vanligt dyker nattväktarstatare och nyliberaler upp och är säkra på att allt är skatteverkets fel. Som vanligt kallar de folk för idioter.....

Det var skvaller om Lisa Ekdahl jag ville ha inte ett politiskt inlägg
Citera
2006-11-30, 01:46
Medlem
bjures avatar
Hon kan ju omöjligt ha alla hästar hemma i alla fall, det är nog den mest spaciga artist jag känner till förutom Di leva
Citera
2006-11-30, 09:51
Medlem
nitalarbralatins avatar
Vilken märklig småflicksröst hon har!

Borde heta LoLisa Ekdahl
Citera
2006-11-30, 11:16
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Men finns det mer skandaler? Knark?
Vet inte det, men det vore ju en rimlig förklaring för hur väck hon verkar.
Citat:
Religion? (har för mig att det var någon sekt hon flörtade med)
Samma som ovan, kom hon inte hemdragandes med någon "ny" boyfriend för ett par år sedan, nån amerikansk hasch-hippie?
Citat:
Avvikande sexuellt beteende?
Tja, den där Öhrström (tillika Mona Seilitz ex) som kallas för hennes exmake i artikeln är ju gammal nog för att vara hennes farafarsfar eller nåt - om det är avvikande eller ej kan jag inte säga, hade nog hamnat under "alternativa sexualiteter" på FB.
Citera
2006-11-30, 13:48
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Vet inte det, men det vore ju en rimlig förklaring för hur väck hon verkar.

Samma som ovan, kom hon inte hemdragandes med någon "ny" boyfriend för ett par år sedan, nån amerikansk hasch-hippie?

Tja, den där Öhrström (tillika Mona Seilitz ex) som kallas för hennes exmake i artikeln är ju gammal nog för att vara hennes farafarsfar eller nåt - om det är avvikande eller ej kan jag inte säga, hade nog hamnat under "alternativa sexualiteter" på FB.

Det verkar som om hon i övrigt är så jävla tråkig så ingen orkar bry sig om eventuellt skvaller.

Vi lägger ner va? Ber om ursäkt för att ha startat en så ointressant tråd.
Citera
2006-11-30, 18:42
Medlem
biljons avatar
Citat:
Som vanligt dyker nattväktarstatare och nyliberaler upp och är säkra på att allt är skatteverkets fel. Som vanligt kallar de folk för idioter.....

Det var skvaller om Lisa Ekdahl jag ville ha inte ett politiskt inlägg

Du kan kalla det för vad du vill, fakta är det hur som helst. Vänta tills du blir drabbad själv. Nej förresten, proletärer blir ju sällan uthängda.

Lisa växte väl upp i ett kollektiv utanför Mariefred har jag för mig.
Högutbildade föräldrar, pappan är kärnfysiker.
Lisa bor på söder någonstans med sonen.

Kolla in www.lisaekdahl.com, tjejen är lite småhet på där oskyldiga sättet..
Citera
2006-11-30, 18:52
Medlem
Deon Limes avatar
Lisa Ekdahl är en underbar tjej och en underbar artist. Blir så jävla kåt när jag ser henne eller hör hennes fantastiska sångröst.
Citera
2006-12-03, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deon Lime
Lisa Ekdahl är en underbar tjej och en underbar artist. Blir så jävla kåt när jag ser henne eller hör hennes fantastiska sångröst.

Samma
Citera
2006-12-03, 13:23
Medlem
davidoffs avatar
jag ar inte skattejurist men detta borde leda till forundersokning, det kanns som ganska seriost att fiffla pa detta satt med fakturor och bolag. Jag vet folk som fatt 6 manader for skattebrott som gjort mer oansenliga saker an vad detta framstar som.
Citera
2006-12-03, 13:25
Medlem
Styrbjörns avatar
Det gör inget Lisa. Vi tror inte på dem ändå.
Citera
  • 1
  • 2