Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-12-03, 18:06
  #13
Medlem
Dubbelespressos avatar
OT men hon är 1.6 meter (eller nåt sånt) ren porr i min smak
Citera
2006-12-03, 19:32
  #14
Medlem
Enzo F Karlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljon
Som vanligt (nästan 90% av fallen) så vinner den anklagade. Som vanligt får vi inte veta detta.
Det där tror jag är rent bullshit från din sida tills du bevisar motsatsen och hänvisar till en seriös källa. Jag gissar att i majoriteten av fallen får skatteverket rätt.
Citera
2006-12-04, 17:27
  #15
Medlem
biljons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzo F Karlsson
Det där tror jag är rent bullshit från din sida tills du bevisar motsatsen och hänvisar till en seriös källa. Jag gissar att i majoriteten av fallen får skatteverket rätt.

Du kan ju alltid försöka bevisa att jag har fel.
Citera
2006-12-04, 18:29
  #16
Medlem
yendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljon
Som vanligt läcker Skatteverket ut sån här information till massmedia för att trumma igång ett drev. Som vanligt går idioter på det. Som vanligt så kommer man att överklaga. Som vanligt (nästan 90% av fallen) så vinner den anklagade. Som vanligt får vi inte veta detta.

90% vinner mot skatteverket som har fördelen att bevisbördan är omvänd?

Jag är förvisso partisk mot skatteverket efter mina erfarenheter....
Citera
2011-04-12, 09:20
  #17
Medlem
NorthSNKRs avatar
Är med på Gomorron Sverige just nu, trodde först att det var en 13-årig tjej som pratade men så var det hon... vacker musik gör hon men oj vad barnsligt hon låter!
Citera
2011-04-12, 15:58
  #18
Avstängd
Har fingerpullat henne i min ungdom ute i Norsborg... lukta fisk...
Citera
2011-04-12, 16:21
  #19
Medlem
Hulkass avatar
Röker tydligen mycket gräs. känner en som var på turne med henne sa att det puffades konstant.
Kanske inte helt otippat
Citera
2012-02-01, 22:34
  #20
Medlem
Mikeyjamess avatar
Såg på "Veronika decides to die" med Sarah Michelle Gellar nyss och döm om min förvåning då Lisa Ekdahls "Vem vet" dök upp i filmen. Hur ofta kommer svensk musik in i Hollywoodproduktioner och dessutom på svenska?! Vad har hon gjort för att hamna i den filmen?
Citera
2012-02-01, 23:07
  #21
Medlem
76jonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Såg på "Veronika decides to die" med Sarah Michelle Gellar nyss och döm om min förvåning då Lisa Ekdahls "Vem vet" dök upp i filmen. Hur ofta kommer svensk musik in i Hollywoodproduktioner och dessutom på svenska?! Vad har hon gjort för att hamna i den filmen?


Vad tror du? Snaskat kotte?
Citera
2012-02-01, 23:43
  #22
Avstängd
HVonSmaschforkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Såg på "Veronika decides to die" med Sarah Michelle Gellar nyss och döm om min förvåning då Lisa Ekdahls "Vem vet" dök upp i filmen. Hur ofta kommer svensk musik in i Hollywoodproduktioner och dessutom på svenska?! Vad har hon gjort för att hamna i den filmen?
Hon har ju även en internationell karriär, som bygger på engelskspråkiga jazzlåtar. Jag tror att hon är/varit ganska uppmärksammad i Frankrike?..
Citera
2012-02-02, 03:57
  #23
Medlem
Har hon slutat sälja sex på albanska svartklubbar?
Citera
2012-02-02, 10:45
  #24
Avstängd
HVonSmaschforkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Har hon slutat sälja sex på albanska svartklubbar?
Du skämtar antar jag?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback