• 1
  • 2
2006-11-29, 12:50
Bannlyst
mina meds 3 ggr på 3 år...jag svarade på det första brevet men sen har jag bara rivit breven...händer nåt tro? Det var bara småport. av Stilnoct o Imovane ung 60 av var!!!!!
Citera
2006-11-29, 12:53
Medlem
n3m3s avatar
De ska kunna bevisa att det var du som beställde,vilket de troligen inte kan så det ska vara lugnt.
Citera
2006-11-29, 13:04
Medlem
EttPacktacks avatar
Ögonkontakt mellan två personer är det säkraste sättet att inte förlora pengar!dessa data tider det var bättre förr när man lekte med kottar
Citera
2006-11-29, 13:11
Medlem
Diamond_Dogs avatar
Lycka till! Hoppas du inte får problem!
peace
Citera
2006-11-29, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diamond_Dog
Lycka till! Hoppas du inte får problem!
peace
Mycket konstruktivt!

OnT: Om det inte hänt nåt de andra två gångerna, varför skulle de bry sig nu? Känns som att du är en small-timer (inget illa menat) jämfört med vad som är värt att lägga resurser på.
Citera
2006-11-29, 16:22
Ja, tullen är ena trista typer!
Jag hade beställt nu i veckan lite grejer från Tyskland. Inga droger men kan det ses som andra farliga saker. Det var Uran & Tallium. I måndags så var brevlådan full med Tallium, men inget Uran! Jag beställde ju det från samma företag o på samma order!

Så, nån måste ha knyckt mitt Uran! Jag misstänker tullen!
Citera
2006-11-29, 16:26
Medlem
banditqueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jag hade beställt nu i veckan lite grejer från Tyskland. Inga droger men kan det ses som andra farliga saker. Det var Uran & Tallium. I måndags så var brevlådan full med Tallium, men inget Uran! Jag beställde ju det från samma företag o på samma order!

wtf?
Citera
2006-11-29, 16:56
Medlem
furis avatar
Citat:

unitednuclear? =)
Citera
2006-11-29, 16:59
Bannlyst
Citat:

Va det du som förgifta ryssen?
Citera
2006-11-29, 17:09
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diazepam
Knappast, men här kan man läsa om psychopatics nöjen: http://www.flashback.org/showthread.php?t=407737.
Citera
2006-11-29, 17:18
Bannlyst
Citat:

Vad i helvete ska du göra? Inspirerats av händelserna i London som nyligen ägt rum, eller?
Citera
2006-11-29, 17:19
Citat:
Ursprungligen postat av furi
unitednuclear? =)
Nä, de skickar inte utanför USA.

Citat:
Ursprungligen postat av Diazepam
Nä, det var faktist inte jag!

Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Knappast, men här kan man läsa om psychopatics nöjen: http://www.flashback.org/showthread.php?t=407737.
Ja, det är väl ett intresse? Teoretiskt så kan jag tillverka det hemma, men det ska jag inte göra för det vore ju trist om man fick det i käket eller nått!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in