• 1
  • 2
2006-11-29, 17:23
Citat:
Ursprungligen postat av doenitz
Vad i helvete ska du göra? Inspirerats av händelserna i London som nyligen ägt rum, eller?
Ja, det är mitt intresse, kärnfysik! 95% av ämnet består av att läsa teori, men som sagt inspireras man ibland (som nu det här med Po-210). Då vill man fösöka sig på det i praktiken...
Citera
2006-11-29, 17:47
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Ja, det är väl ett intresse? Teoretiskt så kan jag tillverka det hemma, men det ska jag inte göra för det vore ju trist om man fick det i käket eller nått!
Så låter det nu ja...
Avslöjad din förgiftare!

För övrigt för att återgå till topic så undrar jag om tullen handlar mycket olika när det gäller narkotikasökning angående om landet ligger innanför eller utanför EU.
Citera
2006-11-30, 05:41
Medlem
Jean-Luc Pickards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Ja, tullen är ena trista typer!
Jag hade beställt nu i veckan lite grejer från Tyskland. Inga droger men kan det ses som andra farliga saker. Det var Uran & Tallium. I måndags så var brevlådan full med Tallium, men inget Uran! Jag beställde ju det från samma företag o på samma order!

Så, nån måste ha knyckt mitt Uran! Jag misstänker tullen!

OT: Du har inte lust att tala om var man kan kan beställa sådana sällsynta saker? Givetvis via Pm även om länkar numera tycks vara tillåtna, är också samlare av udda kemikalier.
Citera
2007-01-09, 16:17
Medlem
s1r1s avatar
kort

Citat:
Ursprungligen postat av n3m3
De ska kunna bevisa att det var du som beställde,vilket de troligen inte kan så det ska vara lugnt.

och om man betalat med kort?
Citera
2007-01-09, 16:38
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s1r1
och om man betalat med kort?
Det ligger ingen faktura med i pakteten (aldrig gjort i mina paktet iallafall), alltså så kan inte tullen bara genom att öppna brevet/paketet se ditt kontonummer.
För att de ska få reda på det måste de ringa den onlineshop där du handlade och begära/fråga efter ditt VISA, namn, och kontonummer.
Men jag tror inte inte får så mycket svar på det, eller jag tror inte ens någon skulle ringa tex, Thailand, Pakistan eller Canada för det.
Vore det 10 kg Kokain så kanske..
Citera
2007-01-15, 15:12
Medlem
s1r1s avatar
tackar d är nog lugnt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto