2007-11-14, 12:19
Medlem
Absinthias avatar
Bra initiativ. Jag har läst igenom FAQ:en nu och känner mig tillräckligt förberedd för första svamptrippen i helgen.
Citera
2007-11-14, 12:36
Medlem
euphorias avatar
tycker du borde skriva lite om ev. aktiviteter på svamp också som typ leksaker man kan leka med tex. stjärnkikare och dylikt
Citera
2007-12-28, 09:24
Medlem
Hur är det med mat innan intag av LSD? Vid t ex svamp så är det brukligt att inte inta några större mängder föda under en tid innan man kastar i sig svamparna. Är det samma sak även med LSD?
Citera
2007-12-28, 11:03
Medlem
tripletss avatar
Godmorgon och god fortsättning alla!! Tänkte dela med mig av ett tips till alla som gillar/funderar på att ta svamp. Det bästa stället man kan ta svamp på är helt klart, utan tvekan ute i naturen!!

Ojojoj vilka sköna trippar man får, jag trippar bara ute i naturen nu förtiden

Alla är självklart olika och vissa tycker säkert att det är mycket roligare att sitta hemma i lägenheten. Men är man som jag en naturmäniska så finns det inget som slår en påse svamp ute i det fria, långt bort från allt som har med mänskligheten att göra
Citera
2008-01-31, 16:24
Bannlyst
Vilken är den bästa svampen för en första gångs trippare?

Jag har själv bara ätit Copelandia, men en polare vill nu bli invigd i det andra universumet, vilken bör jag köpa till honom?

Mexican Palenque
http://www.elephantos.com/product_in...oducts_id=1153

Verkar schysst och ganska mild..
Citera
2008-02-09, 13:21
Medlem
Jag undrar hur man ska bära sig åt om man inte känner någon som är "för" droganvändning?
Alla mina bekanta är mycket skeptiska till det hela, och de skulle verkligen inte gå med på att jag testade det.

Jag menar, att testa helt ensam är ju ganska korkat.
Citera
2008-02-09, 14:43
Medlem
De bestämmer väl inte vad du gör på din fritid? Bara håll tyst om det isf.
Citera
2008-02-09, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sab
De bestämmer väl inte vad du gör på din fritid? Bara håll tyst om det isf.
Ja, men om jag håller tyst om det så betyder ju det att ingen kan övervaka mig när jag testar det, och det är ju det som är problemet.
Citera
2008-02-09, 14:53
Medlem
Jaha. Det dumma och självklara svaret blir att trippa utan sitter. Beror väl på hur du är som person men tycker allt tal om sitter är lite överdrivet.
Alternativt hitta likasinnad genom internet.
Citera
2008-02-09, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sab
Jaha. Det dumma och självklara svaret blir att trippa utan sitter. Beror väl på hur du är som person men tycker allt tal om sitter är lite överdrivet.
Alternativt hitta likasinnad genom internet.
Problemet är ju bara det att jag helst vill övervakas av någon som jag redan känner väl, och jag vägrar att debutera helt ensam, det är ju livsfarligt.

Det självklara svaret blir för min del att jag helt enkelt får strunta i det tills jag hittar en seriös drogpub eller nåt, där pålitliga vakter får betalt för att övervaka debutanter.
Citera
2008-02-11, 01:57
Medlem
paywitpains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peter_18
Problemet är ju bara det att jag helst vill övervakas av någon som jag redan känner väl, och jag vägrar att debutera helt ensam, det är ju livsfarligt.

Det självklara svaret blir för min del att jag helt enkelt får strunta i det tills jag hittar en seriös drogpub eller nåt, där pålitliga vakter får betalt för att övervaka debutanter.

finns gott om dem på stureplan, tryck i dig svamparna och vandra in på random lyxkrog bara så blir det jackpot tripp direkt.
Citera
2008-03-06, 22:01
Medlem
http://www.erowid.org/psychoactives/...ence_faq.shtml

Citat:
Much has been written about the varieties of the psychedelic experience, and there is some excellent material floating on the net, such as the 200K transcription of the "Psychedelic Experience" mentioned above. Yet to date, there is no file that prepares the first-time user or covers the experience from a point of view comprehensible to people who have not tripped previously. This FAQ is an attempt to create such a file.

Eftersom ingen nämnt den där FAQ'n innan så gör väl jag det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in