2007-05-26, 18:41
Medlem
BrrakBrraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppigen
Jag har en kompis som är psykiskt stabil, 16 år, väger typ 60kg.. Han funderar på att testa N-Ethyl-2C-B och har läst mycket om set and setting och sånt.. har en bra kompis som kan hjälpa honom... jag .. frågan är: Ska han göra det?

Om han vill och om du vill. Se bara till at han har någon ställe han kan sova på om han vill, antar att han fortfarande bor hemma hos föräldrarna. Vet många som har fått en dålig tripp för att dom kommer tänka på nojjan att komma hem, och det leder lätt att man börjar tänka påa tt bli normal och det leder till att man aldrig tror att man blir normal igen :P Har sjläv vart med om det en gång, fy fan, tiden står stilla och man bara känner drogen greppa om en och förstöra ens ego usch. Fast skönt att ha det gjort, för efter den trippen så vet jag att jag alltid kommer landa, skönt det.
Citera
2007-06-05, 16:33
Medlem
Joppizs avatar
Har länge planerat en svamp-tripp, och imorgon är det dags. Men nu, när jag sitter med mina cubensis i handflatan, börjar jag undra hur fan jag ska lyckas äta dessa utan att spy efteråt. Jag har ju läst om hur man ska tugga mycket för att få bättre effekt, men även att man kan skölja ner grejerna med något.

Så om jag nu skulle "pulverisera" svampen och blanda med lite juice, vad går jag då miste om?
Citera
2007-06-05, 17:10
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppiz
Har länge planerat en svamp-tripp, och imorgon är det dags. Men nu, när jag sitter med mina cubensis i handflatan, börjar jag undra hur fan jag ska lyckas äta dessa utan att spy efteråt. Jag har ju läst om hur man ska tugga mycket för att få bättre effekt, men även att man kan skölja ner grejerna med något.

Så om jag nu skulle "pulverisera" svampen och blanda med lite juice, vad går jag då miste om?

Är de torkade så missar du nog inget förutom ett marginellt snabbare påslag.

Är de färska och du ska torka dem så missar du mycket av potensen (psilocin bryts ned vid torkning).
Citera
2007-06-06, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joppiz

Ett hett tips från coachen är att göra té
Citera
2007-06-06, 10:54
Medlem
kultingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppigen
Jag har en kompis som är psykiskt stabil, 16 år, väger typ 60kg.. Han funderar på att testa N-Ethyl-2C-B och har läst mycket om set and setting och sånt.. har en bra kompis som kan hjälpa honom... jag .. frågan är: Ska han göra det?

"kompis"?
Tycker nog inte att du ska prova på någon drog när du är så ung...
Citera
2007-06-27, 06:29
Medlem
Neptuhns avatar
Själv har jag trippat 2 gånger, vad av ena gången så sneade jag.

Men.

Båda gångerna har jag börjat frysa, trots att det inte är så pass kallt. Är det normalt att man fryser? (När jag snea frös jag så mkt att jag fick blåa läppar)
Citera
2007-06-27, 06:31
Medlem
hezbollahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neptuhn
Själv har jag trippat 2 gånger, vad av ena gången så sneade jag.

Men.

Båda gångerna har jag börjat frysa, trots att det inte är så pass kallt. Är det normalt att man fryser? (När jag snea frös jag så mkt att jag fick blåa läppar)

Jag har hört/läst att det kan hända under ett svamprus.
Citera
2007-06-27, 06:39
Medlem
Neptuhns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hezbollah
Jag har hört/läst att det kan hända under ett svamprus.

Båda gångerna har varit LSD för mig, och inte svamp. Konstigt
Citera
2007-06-27, 13:00
Medlem
Corvs avatar
Både på svamp och dxm är det ganska så vanligt att man börjar frysa en del under rusets 'come-up', alltså i inledningen av ruset. Det är bara psykiskt, det fungerar bra att tänka bort det så länge man är lite viljestark.
Citera
2007-06-27, 18:19
Medlem
Neptuhns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Både på svamp och dxm är det ganska så vanligt att man börjar frysa en del under rusets 'come-up', alltså i inledningen av ruset. Det är bara psykiskt, det fungerar bra att tänka bort det så länge man är lite viljestark.

Ah, så jag måste trott att jag frysit, även fast jag egentligen inte gjorde det?
Citera
2007-06-27, 19:43
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neptuhn
Ah, så jag måste trott att jag frysit, även fast jag egentligen inte gjorde det?

Måste och måste.. Det är ju inte så att man är oemottaglig för kyla, du kan självklart ha fryst "på riktigt" också, men det är relativt vanligt att uppleva antingen kyla eller värme under ett rus.
Citera
2007-06-27, 21:09
Medlem
theycallmemjölks avatar
Citat:
• Gå in i upplevelsen, kasta dig in i stormen och se dina demoner i vitögat. Detta är iofs lättare sagt än gjort, men utan tvekan det mest konstruktiva du kan göra av en jobbig upplevelse.

Mitt tips är att stå framför en spegel när du gör detta. Gör det hela mycket enklare, iaf för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in