2012-09-08, 07:19
  #9565
Medlem
Trumpeters avatar
Reagerade också på att ingen nämnde rökningen. Dock verkade den inte ingå i budgeten då övrigt endast innehöll 2000 som skulle vara mobiler och något annat. Mycket konstigt.
Citera
2012-09-08, 17:52
  #9566
Medlem
Moff .. es avatar
Sett de flesta program, men hur i helvete kan någon ha 9 till 10 tusen kronor på ett bageri/månad i skuld. Va äter dom??
Citera
2012-09-08, 21:52
  #9567
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moff .. e
Sett de flesta program, men hur i helvete kan någon ha 9 till 10 tusen kronor på ett bageri/månad i skuld. Va äter dom??

Ja jag fattade ingenting och paret kunde ju heller inte svara på vad de köpt på bageriet. Ytterst facinerande.

Har för mig att det i ett avsnitt av lyxfäälan var en tjej som vart tvungen att sälja en av sina hästar. Någon som vet vilket avsnitt?
Citera
2012-09-09, 01:27
  #9568
Medlem
angående tjejen i det förra avsnittet (hon med pengar från kyrkan)
stämmer följande: Enl inlägg i den andra tråden om henne (nu i papperskorgen) har hon fått sparken från jobbet p.g.a misskötsel........????
Citera
2012-09-09, 08:27
  #9569
Medlem
rocksmysockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Har för mig att det i ett avsnitt av lyxfäälan var en tjej som vart tvungen att sälja en av sina hästar. Någon som vet vilket avsnitt?

Det var säsong 2. Minns att hon var aktiv i en tråd om avsnittet på hästforumet bukefalos när det begav sig.
http://www.tv3play.se/play/5101/lyxfallan_sasong2_avsnitt3?autostart=true
Citera
2012-09-09, 10:11
  #9570
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moff .. e
Sett de flesta program, men hur i helvete kan någon ha 9 till 10 tusen kronor på ett bageri/månad i skuld. Va äter dom??

Nja, det var totalskulden som uppgick till 9-10 tusen idag, från att från början varit 4-5 tusen. Dock är det så stort belopp att de borde veta vad de köpt.
Citera
2012-09-09, 17:12
  #9571
Medlem
Blåsa pengar på O'boy är ta mig fan det roligaste och samtidigt det sorgligaste jag hört.
Citera
2012-09-09, 17:16
  #9572
Medlem
Kan det vara så att sanningen bakom den enorma skulden till konditoriet har att göra med avancerade sexlekar att göra?
Vi snackar nu alltså O'boy, gräddbakelser, princesstårtor och havreflarn!

Men flickstackarn i fråga såg ju också helt neddrogad ut...
Citera
2012-09-09, 21:38
  #9573
Medlem
Tjippmunks avatar
sa hon att hon köpte oboy i 2,2kg påse? den stora refillpåsen är på 1,1kg.

bild google http://fjuzie.blogg.se/images/2011/imag0094_135774166.jpg
Citera
2012-09-10, 22:19
  #9574
Medlem
acebaces avatar
Vad pratar dessa två zombies om när de är ensamma hemma bara de två? Ingenting?
Citera
2012-09-11, 14:56
  #9575
Medlem
backpackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acebace
Vad pratar dessa två zombies om när de är ensamma hemma bara de två? Ingenting?

haha tänkte också på det
Citera
2012-09-12, 22:15
  #9576
Medlem
trattfans avatar
Finns de en lista där man kan se vilka som har varit med osv?
Känner tydligen en som var med för några säsonger sedan men vågar inte fråga dom vilken säsong
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in