Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Bra att de tar upp fenomenet nätpoker och liknande.
Ett av de mest white trashiga saker man kan göra är ju att slösa bort tusentals kronor varje månad på poker, gärna i nån sorts inbillning att man snart kommer tjäna "de stora pengarna". Det är opium för WT-människorna detta med nätspel. Värre än platt-tv.
Dock är det ju mest blattar som spelar bort en massa pengar på spel och tror att dom ska vinna, kolla bara på Jack Vegas-automaterna. Helt omöjligt att gå plus i längden men ändå så sitter det blattar där och stoppar in hundring efter hundring
Likadant på casinot, kryllar av blattar som spelar bort tusentals kronor där.
Finns en del WT som spelar också, men majoriteten är blattar. Låg IQ är det som är gemensamt för dom som torskar mycket pengar på spel.