Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jag antar att man får ta det för vad det är. Jag förstår dock inte hur man kan ställa upp.
Samma mekanismer som får folk att vara med i BB och liknande. Hjälper att vara lågbegåvad och villig att "bli berömd", sen lockar väl också penningpriset.
Tror också att det finns närstående som anmäler dessa vandrande olyckor för att få dem att förstå att de hanterar ekonomin som femåriga förståndshandikappade barn och faktiskt vill hjälpa dem.
För oss tittare gör det att vi kan klappa oss på magen och tycka att vi gör det ganska bra ändå och det är ju ett mänskligt behov som tillfredsställs när man beskådar det hela, kanske inte så ädelt?