2007-12-06, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Oj jävlar det var snabbt svar vilket program var du med i om man får fråga?

Haha ja ibland är man snabb!

Avsnitt fem killen med orange KTM motorcykel! Inte killen med väderstationen och BMW hojen det var avsnitt fyra! och han är lundberg78 här inne!
Citera
2007-12-06, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Nääh, de törs nog inte kliva fram. och Jenny och hennes mamma drog härifrån.

Hmm flera av dom finns på andra ställen här på nätet!
Citera
2007-12-06, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veronica83
Jag tror inte att denna hamnat här ännu, tråden uppdateras så snabbt så jag ber om ursäkt ifall någon redan klistrat in länken. Hur som helst är det en intervju med tjejen som var med i kvällens avsnitt.

http://www2.unt.se/article/1,1786,MC=76-AV_ID=699558,00.html?from=most_read

Satan det blev som dom sa, dom klarade inte av att se varandra så ofta!
Citera
2007-12-06, 21:41
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veronica83
Jag tror inte att denna hamnat här ännu, tråden uppdateras så snabbt så jag ber om ursäkt ifall någon redan klistrat in länken. Hur som helst är det en intervju med tjejen som var med i kvällens avsnitt.

http://www2.unt.se/article/1,1786,MC=76-AV_ID=699558,00.html?from=most_read

Tack för länken. Att de har separerat förvånar mig inte det minsta.
Citera
2007-12-06, 21:42
Medlem
karlhenrik_s avatar
Kändes ju lite halvdumt att dom ger paret 20K att handla möbler för. En månad tidigare har dom tvingat iväg ett helt möblerat rum för rena vrakpriset. Både tv3 och paret hade väl tjänat på att dom kort och gott bara fick tillbaka grejerna?
Citera
2007-12-06, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlhenrik_
Kändes ju lite halvdumt att dom ger paret 20K att handla möbler för. En månad tidigare har dom tvingat iväg ett helt möblerat rum för rena vrakpriset. Både tv3 och paret hade väl tjänat på att dom kort och gott bara fick tillbaka grejerna?

Jag irriterade mig också på det, antar att det handlar om att lära dom en läxa! Tjejen ville ha soffan nu blev hon av med den för att hon inte skött sig!

Men ja sälja allt för 12.000 och sen ge 20.000 tillbaka?????
Citera
2007-12-06, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxnisse
Haha ja ibland är man snabb!

Avsnitt fem killen med orange KTM motorcykel! Inte killen med väderstationen och BMW hojen det var avsnitt fyra! och han är lundberg78 här inne!

Okej! Hehe hade hoppats på att du var volvo killen "Din dröm - Min verklighet"
Citera
2007-12-06, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Okej! Hehe hade hoppats på att du var volvo killen "Din dröm - Min verklighet"

Haha nej du långt ifrån! Fast det var nog många som tänkte samma sak om mig på den tiden! Så som man framställdes så är det inte omöjligt alls!
Citera
2007-12-06, 22:01
Medlem
Schrails avatar
Satt faktiskt och tänkte på att det här förhållandet kommer att krakulera innan dem har spelat in programmet klart. Tror dock att den som kommer klara sig snabbast ur krisen blir killen med tanke på att han numer bor och säkert också äter gratis hemma hos farsgubben.
Lundberg och Lyxnisse vad fick ni för gåva av Lyxfällan?
Citera
2007-12-06, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schrail
Satt faktiskt och tänkte på att det här förhållandet kommer att krakulera innan dem har spelat in programmet klart. Tror dock att den som kommer klara sig snabbast ur krisen blir killen med tanke på att han numer bor och säkert också äter gratis hemma hos farsgubben.
Lundberg och Lyxnisse vad fick ni för gåva av Lyxfällan?

Vi fick en resta till åre med övernattning i fyra dagar, sen skulle vi få en renovering som deras expert hade hittat behov för, men efter att kameran var avstängd så visade det sig att felet inte fanns!

Lundberg fick en lyxresa kommer inte ihåg vart men utomlands var det!

Det som är dumt med resor som presenter är ju att det kostar som för oss multum att resa till åre med tåg 6 personer, plus att maten i åre inte var billig! Men trevligt var det! Som tur va så hade ju vi pengar även fast det sades att vi inte hade det!
Citera
2007-12-06, 22:14
Medlem
Azedas avatar
Heja LyxfÄllan

Blir så jäkla arg, två stycken totalt nollade hjärnor som får hjälp.
Jag har en kompis som har gammla skulder hos kronofogden, ingen nyare än 11år, han har aldrig misskött en hyra.Han har INTE ens lika mycket i skuld som dom hade,och har ett fast jobb.
Tror ni att han får låna penga?NEJ.
Handelsbanken, ja samma bank som dom hade, menar att han INTE får ha något skuldsaldo hos kronofoden för att låna pengar.
Men två st människor som helt enkelt skiter i allt får låna, och förmodligen bara för att lyxfällan hjälpte till.
Ska även säga att han har haft både en och två borgenärer, men nej ändå.

ps,han får inga fina presenter heller, varje gång han måste stå där med skammen och försöka lån.ds.
Citera
2007-12-06, 22:14
Medlem
Hercule Poirots avatar
Tjejen i dagens avsnitt var ju riktigt söt på slutet... bra att hon lämnade dvärgen. Men var tog pengarna vägen???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in