2008-06-08, 15:53
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLMF
Sedan snackar hon om att hon har pengar över och ungen kläcker ur sig 10 000 varpå hon säger åt honnom att vara tyst..
Jag såg inte klart hela första avsnittet med Camilla men hon hade väll ca en halv mille i skulder och inte ett skit som var värt något?
Hur kan hon nu ha 10 000 över?

Haha, hon verkar vara riktigt korkad!
Tror ni Kronofogden sitter och bevakar såna här program? Knepig fråga, men myndigheter ägnar sig ibland åt konstiga grejer.
Citera
2008-06-12, 20:49
Medlem
Arthass avatar
Oj oj... få spel över en scooter eftersom man spenderat alla andra pengar på skräp, cigaretter och resor. Ja jävlar..

Ungen heter Kevin med. Har de ingen fantasi längre... även fast inget mörker ska falla på ungen. han verkar reko :P
Citera
2008-06-12, 21:09
Medlem
Gironas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthas
Ungen heter Kevin med.

Enligt TV3 heter han till och med Cevin

Jag blev irriterad på det där med skootern; när hon blev arg och började babbla om att de MÅSTE ha den för att kunna besöka farfar (?) som skulle dö snart och bla bla. Men jösses, ta bilen då! Om han ska dö snart bor han knappast ensam mitt ute i bushen, eller?
Nej, de hade alltid åkt skooter till honom och då ville hon göra det nu också. Hon hade till och med mage att använda ungen som argument för att behålla skootern; "han blir ju så ledsen om vi måste sälja den!"
Citera
2008-06-12, 22:14
Medlem
jambosanas avatar
Det här paret är ju förfan inte sanna! Stackars unge, söt som socker, men heter man Cevin och päronen klär en i militäroutfit så är det väl kört.

Hur gamla är de?
Citera
2008-06-13, 21:39
Medlem
Andremasks avatar
5 år verkar de vara, med tanke på betendet. Snacka om WT-familj!
Hur är man funtad egentligen om man tänker sig att åka till Tallinn bara för att handla cigaretter?
Citera
2008-06-13, 22:37
Medlem
Ozmeisters avatar
De verkade glada i alla fall och det är det som är huvudsaken.
Plus att de fått iordning på sin ekonomi.
Citera
2008-06-14, 01:23
Medlem
SekiaHillss avatar
Vilket avsnitt var detta? Med barnet Cevin, cigaretter, skooter o militärkläder???
Citera
2008-06-14, 07:26
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SekiaHills
Vilket avsnitt var detta? Med barnet Cevin, cigaretter, skooter o militärkläder???

Avsnitt 4 säsong 2
Citera
2008-06-14, 14:33
Bannlyst
Äsch, det där med skotern förstod jag lite faktiskt. Om de nu har åkt till honom med skoter varje år och detta är det sista så borde de kunna fixa 30k på annat sätt. Sen att det ens byggs hus som är så små som deras förstod jag inte. Mindre än en standard tvårumms lägenhet.

Är det inte varje avsnitt förövrigt "det värsta vi har sett" enligt programledarna?
Citera
2008-06-14, 23:31
Medlem
Coss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andremask
5 år verkar de vara, med tanke på betendet. Snacka om WT-familj!

Det lustigaste var att han tjänade 37.000 kr i månaden. Alltid kul med riktiga WT-puckon som tjänar betydligt bättre än en själv, det får en att fundera över sina val i livet...

Ärligt talat verkade killen inte helt borta, han har nog bara råkat välja fel dam. Ordentligt fel.
Citera
2008-06-15, 04:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cos
Det lustigaste var att han tjänade 37.000 kr i månaden. Alltid kul med riktiga WT-puckon som tjänar betydligt bättre än en själv, det får en att fundera över sina val i livet...

Ärligt talat verkade killen inte helt borta, han har nog bara råkat välja fel dam. Ordentligt fel.
Om vi fortfarande talar om wt-paret med Cevin etc så håller jag med. Känns som om han skulle kunna få sig.. Något bättre, om man säger så.
Citera
2008-06-16, 21:00
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cos

37.000?? Det var det jevvligaste!
Vad hade han för jobb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in