2011-10-27, 21:51
Medlem
Min brors kusins avatar
Han var ju begravningsentreprenör. Han behöver ju bara tänka på sin ekonomiska situation så får han en äkta ledsam uppsyn på begravningarna
Citera
2011-10-27, 21:54
Medlem
Är det bara jag som tänker på "Vi hade i alla fall tur med vädret" när jag ser gubben?
Citera
2011-10-27, 21:55
Avslutad
Inga marginaler alls i den budgeten. Det är bara att konstatera att gubben inte kommer kunna gå i pension på många många år!
Citera
2011-10-27, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den gudomlige
Inga marginaler alls i den budgeten. Det är bara att konstatera att gubben inte kommer kunna gå i pension på många många år!

Står på TV3.se också, att de följer budgeten än idag men att inte en krona blir över.
Men de ska tydligen flytta till Gotland senare, och då kan de nog spara in en del på boendekostnaden

iPhone 4 var inga problem att köpa sig däremot ser jag!
Citera
2011-10-27, 21:58
Medlem
swebarbs avatar
Mycket tråkigt avsnitt, som väntat förstår inte varför jag ens såg det. Bah som alltid dom sålde lite saker, fick bra priser osv på det mesta ringa runt lite till blankoskulderna och förhandla om osv.. ingen spänning alls och dom var ju bara för positiva genom hela programmet.. nä sånt får en bara att vilka smälla till såna idioter.
Citera
2011-10-27, 22:24
Medlem
Trumpeters avatar
Tyckte trailern för nästa veckas avsnitt bådade gott. Ett par osnutna snorungar som inte ens har förstånd att öppna räkningarna.
Citera
2011-10-28, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Han var ju begravningsentreprenör. Han behöver ju bara tänka på sin ekonomiska situation så får han en äkta ledsam uppsyn på begravningarna

Rena välgärningen för honom. Han lär ju få både påökt och bonus

Bra affär där att sälja platt-TV med tillbehör för 2000kr (Inköpta för 20 000.)
Citera
2011-10-28, 00:36
Medlem
Moff .. es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jäkla grinande på den gubben. Han har tjutit sig igenom hela programmet.
Nu får han ta sig i kragen.
Någonting hade gubben petat i sig. Hans pupiller var som knappnåls huvuden. Kanske en bidragande orsak till att han blev extra sentimental.
Citera
2011-10-28, 17:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BallaRune
Rena välgärningen för honom. Han lär ju få både påökt och bonus

Bra affär där att sälja platt-TV med tillbehör för 2000kr (Inköpta för 20 000.)

Med risk för att låta som Charlie Söderberg men jag begriper inte varför man lägger 20 000 kr på en platt-tv. Vad är det för nytta det ger, jämfört med en för 3 000 kr.
Citera
2011-10-28, 17:55
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Med risk för att låta som Charlie Söderberg men jag begriper inte varför man lägger 20 000 kr på en platt-tv. Vad är det för nytta det ger, jämfört med en för 3 000 kr.

Kvalité, det var ju det som gällde vid inköpen (fram till att Lyxfällan kom på besök)
Citera
2011-10-28, 17:55
Bannlyst
En lösning skulle ju kunna vara att teckna en massa olika livförsäkringar på gubbskrället och sen råkar han ut för en "olycka" och dör. Sen kan iaf kossan leva gott resten av livet...

Ett annat alternativ skulle vara att sätta dottern på en diet så hon går ner 10 kg och sen sälja knull med henne på auktion till högstbjudande, säg att man får in ett par tusen per knull och att hon knullar ett par gånger i veckan, det skulle nog kunna bli räddningen!
Senast redigerad av Sossefri 2011-10-28 kl. 17:58.
Citera
2011-10-28, 20:34
Medlem
rednandslimys avatar
Citat:

Ta det i tv-tråden p hemelektronikforat...

Men som kort svar, man får det man betalar för.
Dyrare tv- bättre bildpaneler
Dyrare tv- bättre svärta...

Sen är det upp till var och än hur petig med bildkvaliten man vill vara. Men för 20k hade iaf jag köpt en projektor istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in