2011-10-06, 21:45
  #8149
Medlem
Blodvites avatar
Till alla som startar trådar här på FB och vill diskutera vad som är och inte är WT - look no further.

Detta är själva schablonbilden för vad white thrash är för någonting.
Citera
2011-10-06, 21:45
  #8150
Medlem
LastCaresss avatar
AC/DC- och Scarface-tavlor i köket. Klass!
Citera
2011-10-06, 21:45
  #8151
Medlem
VanitaToftbys avatar
Ät västgöte själv men helvete vad svårt det är att förstå vad paret säger.
Citera
2011-10-06, 21:46
  #8152
Medlem
Tvärtom borde det vara en bra grej att dom säljer konsolerna och spelen, han verkar ju endast ligga och spela tv-spel hela tiden förrutom när han jobbar så nu kanske han kan ha tid över för ungarna.

VanitaToftby@, finns ju text-tv 199
Citera
2011-10-06, 21:46
  #8153
Medlem
Jag måste åka till knalleland, eller vad det nu hette, måste bara ha det linnet hon hade! Älskar detta program
Citera
2011-10-06, 21:47
  #8154
Medlem
ariers avatar
Detta är inte klokt. Sitter här och gråter utav skratt när ena det värre än det andra presenteras.

En ny typ utav förnedrings tv har tagit form!
Citera
2011-10-06, 21:47
  #8155
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
"Tvspelen är min ända hobby, det är det ända jag har."

Barnen då? Sorgligt att en vuxen fyrbarnpappa ser tvspel som sitt ända intresse...

Nu säljer de bilen, hur ska de nu komma till dagis?

Nya intressen kan vara familjen, träna, böcker, matlagning och utflykter

Efter reklamen:

"Du kan ju börja umgås med familjen nu när TVspelet är sålt"

"Familjen?"

"Ja, de där knattarna som ränner runt i lägenheten, du vet. Dina barn."
Citera
2011-10-06, 21:48
  #8156
Medlem
youpendiis avatar
Alltså hur jävla pantad är den där Mikael? Hur fan kan han gråta över att de säljer tv-konsolen inte som tillhör honom? Sedan säger han ''Jo men man får väl börja spara så har man råd'' No shit? Seriöst, hur kan tänker vissa människor?
Citera
2011-10-06, 21:49
  #8157
Medlem
Danneskjölds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel_L
Min X-box är det enda jag har säger den gifta fyrbarnspappan! :-D

Jäkla förvuxna unge! Herregud, en vuxen snubbe som står och gråter för att de säljer hans TV-spel, efter att hans beteende resulterat i att han försuttit alla chanser att ge sina barn bra förutsättningar i livet.

Tänk vilka uppoffringar människor gjort genom tiderna för att ge nästa generation bättre förutsättningar. Tänk på Karl-Oskar och Kristina. På människor som dragit i krig. På dem som jobbat dubbla skift i smutsiga fabriker för att kunna ge ett barn en utbildning. Och så lipar han för ett jäkla X-box. Långt ifrån en man.
Citera
2011-10-06, 21:50
  #8158
Medlem
Tycker riktigt synd om fastighetsbolaget som renoverat hela området från topp till tå senaste året och rensat ut allt slödder. Alvestagatan har blivit en av Borås finaste gator med hyresrätter, och så händer detta........
Citera
2011-10-06, 21:50
  #8159
Avslutad
Ska de ligga på "bara" -25000 per månad nu, eller?
Citera
2011-10-06, 21:50
  #8160
Medlem
Osiriss avatar
Den obligatoriska hörn-skinnsoffan fanns också ja, oväntat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in