Är det inte ett hån mot normala människor som ej har 100k i månadslön,att se ngr puckon som köpt
ett hus i ÖDESHÖÖÖÖÖÖÖG sitta o grina,med ett lån som motsvarar en 1a i en stockholmsförort,som en 20åring skaffar o klarar på en förmodad låg inkomst??
Feta bruden o Ambulans-nisse har över 30k ut o lever på bondvischan,men klarar sig inte
Vill hålla upp fasaden,mot VEM DÅ

Hajar att det är regi bakom detta program,o dom blir säkert
avlönade,men som sagt känns som ett hån mot normalbegåvade människor
Hade ngn familjemedlem eller vän till mig vart med o betett sig så här,hade jag rekommenderat självmord