Tjejen är ju helt klart hyffsat snygg - UTAN tatueringarna. Nu kan man lugnt säga att hon (och han) förstört sig for alltid.
Hon hör väl till de mer motbjudande kvinnorna i programmets historia och det vill inte säga lite det med tanke på en del av de medverkande kvinnorna genom åren