2010-10-21, 21:58
  #6385
Medlem
Sonachs avatar
Är den här tjejen från Skövde? Någon som vet vart hon gått i skolan?
Jag tycker jag känner igen henne!
Citera
2010-10-21, 21:58
  #6386
Medlem
cosmic_dancers avatar
"en kyckling, då har jag sallad i flera dagar"
Citera
2010-10-21, 21:58
  #6387
Bannlyst
Någonting säger mig att den där trippen till Norrland inte var "glammig" nog, så hon åkte nog aldrig.
Citera
2010-10-21, 21:58
  #6388
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azphyxia
Vore ju jävligt intressant att maila och fråga unionen hur de löste detta.

Skulle vara oerhört intressant att veta hur i helvete de fick igenom det där faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av 237
Kan inte nån FBare med orka undersöka hur denna gräddfil egentligen kunde ske?

Hade jag vetat hur man skulle gå tillväga så skulle jag med glädje ta upp granskningen.

Citat:
Ursprungligen postat av kolvas
ja, det är helt sjukt, hon skulle fan inte ha en spänn, hon har inte sökt några jobb, hon sa säkert upp sig själv innan hon flyttade osv.

massvis med saker som gör att hon inte borde vara kvalificerad till A-kassa

hur skulle det gå om vi alla slutar jobba och börjar leva så i 5-6 månader och sedan skickar in samma papper som hon gjorde till våra A-kassor?

Jag är väldigt intresserad av att se VILKA papper hon skickade in faktiskt, andra får ju vänta flera månader på sina A-kassor, hon behövde inte ens vänta 1 jävla vecka på det.

Sjukt, det gör mig så jävla förbannad att se sånt här.
Citera
2010-10-21, 21:59
  #6389
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonach
Är den här tjejen från Skövde? Någon som vet vart hon gått i skolan?
Jag tycker jag känner igen henne!
Ja hon är från Skövde.
Citera
2010-10-21, 21:59
  #6390
Medlem
DjPuttes avatar
vete fan men ingen av dem säger något om det.....
Problemet vem fan vill anställa hon???
haha hon ska till Jämtlandsfjällen, Mygg mygg och annat skit + smuts under naglarna no way att hon åker
Citera
2010-10-21, 21:59
  #6391
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjelsi
vad är hennes nya jobb då? som bartender?
Det fick man tyvärr inte reda på bara att hon tjänade mer
stackars arbetsgivare som har anställt henne
e 100 på att hon är arbetslös inom 1 månad.
Citera
2010-10-21, 21:59
  #6392
Medlem
offas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Ok. Doft. Nåt mer bevis/argument?

TV3 är en reklamfinansierad tv-kanal, nog mer bevis redan där bara.
Citera
2010-10-21, 21:59
  #6393
Medlem
SithBoboSiths avatar
Jag hade hellre sett en timme från vandringen än lyxfällan.
Citera
2010-10-21, 22:00
  #6394
Medlem
libbens avatar
Varför säger birthday.se att hon bor på grev turegatan 6 ?

Det verkar ju som att någon stureplans torsk har tagit hand om henne.



Pengar mot gubbkuk fungerar ju förvisso alltid för stureplansvåp.
Citera
2010-10-21, 22:00
  #6395
Medlem
ARBETE

Är det någon som vet vad hon nu arbetar med som nu skall vara så glammigt?
Citera
2010-10-21, 22:00
  #6396
Medlem
Haha, nästa avsnitt verkar lägga ribban redan nu. De kommer för att stänga strömmen... Good lord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in