Citat:
Ursprungligen postat av Azphyxia
Vore ju jävligt intressant att maila och fråga unionen hur de löste detta.
Skulle vara oerhört intressant att veta hur i helvete de fick igenom det där faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Kan inte nån FBare med orka undersöka hur denna gräddfil egentligen kunde ske?
Hade jag vetat hur man skulle gå tillväga så skulle jag med glädje ta upp granskningen.
Citat:
Ursprungligen postat av kolvas
ja, det är helt sjukt, hon skulle fan inte ha en spänn, hon har inte sökt några jobb, hon sa säkert upp sig själv innan hon flyttade osv.
massvis med saker som gör att hon inte borde vara kvalificerad till A-kassa
hur skulle det gå om vi alla slutar jobba och börjar leva så i 5-6 månader och sedan skickar in samma papper som hon gjorde till våra A-kassor?
Jag är väldigt intresserad av att se VILKA papper hon skickade in faktiskt, andra får ju vänta flera månader på sina A-kassor, hon behövde inte ens vänta 1 jävla vecka på det.
Sjukt, det gör mig så jävla förbannad att se sånt här.