2010-03-26, 00:21
  #5185
Medlem
Sitter och kollar igenom lite gamla avsnitt.. Vilket tycker ni har vart roligast och mest patetiskt?
Nyss kolla på det med Escort bruden och det var ju givande för min skadeglädje!
Citera
2010-03-26, 00:24
  #5186
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Här har du tuttarna.

http://www.massage4you.mono.net/8807/Photo%20album
Snyggt. Klart bättre investering än alla platt-tv, fyrhjulingar, cross-hojar till småbarn och annan smörja som andra idioter i programserien köpt på sig.
Citera
2010-03-26, 00:28
  #5187
Medlem
Lykeions avatar
Jag anser att hon var grymt olämplig för programmet... Jag menar, de måste ha känt till hennes "extrainkomst" och ett troligt missbruk och sen mörkat det för TV's skull... Det här avsnittet gav mig mer obehag än underhållning.
Citera
2010-03-26, 00:33
  #5188
Bannlyst
Jag fick känslan att Charlie och Mattias redan efter första arbetsdagen hos Maria var överens om att kvinnan är lindrigt förståndshandikappad och att det här är ett lost case. Vad de skulle kunna göra är lite ytlig damage reduction just bara för att få det att ser bra ut på TV och därmed sy ihop veckans avsnitt någorlunda genom lite dribbel med inkassobolagen och ett snabblån för att skära bort den värsta fogdeskulden, men det är också allt. De insåg givetvis direkt att hon inte har den mentala kapaciteten för att driva ett företag eller att ta hand om en familj. De förstod också att hon kommer att sitta lika djupt i skiten om tre månader igen eftersom hon är för dum för att dra lärdom av negativa händelser. Tösen är helt enkelt trög i huvudet, det syns lång väg.

Jag kan tänka mig att hon kommer att börja erbjuda Happy Ending till fler kunder framöver för att skaka fram extrapengar till hästen.

// Roger P.
Citera
2010-03-26, 00:42
  #5189
Medlem
Von0bens avatar
Jag fick lite underliga vibbar av tjock-Charlie och tjejen
Kunde inte låta bli att föreställa mig att Charlie köpt sig en avsugning i pausen eller nåt.

Jag gillar inte tanken. Men jag tänker mig ändå att om nån av Charlie och Mattias köper sig en avsugning så är det Charlie.
Citera
2010-03-26, 00:46
  #5190
Medlem
qtboys avatar
Programmet är inspelat i november 2009 senast i mars 3/3 satte hon ut annons på stockholmstjejer om sex för 1000:-/gång...
Citera
2010-03-26, 01:06
  #5191
Medlem
Snookis avatar
Usch ja..detta kändes liksom FÖR trasigt. Kunde inte ens gotta mig som jag gjort med tidigare jönsar. Frågan är väl om hon var påverkad under inspelningen. Tycker att Meter kunde scrappat detta avsnitt. När det är barn inblandade innan brukar de få vara med i slutet då presenten ska delas ut...inte här. Och när hon frågar om det finns laddare med till laptopen....brukar det inte vara med med när man köper den...? Kanske inte om man köper den ur någons baklucka...Taskig eftersmak i munnen...
Citera
2010-03-26, 01:09
  #5192
Medlem
boba fetts avatar
Borde inte CSN vara intresserade av att hon betalat bröstoperation med studielån?
Citera
2010-03-26, 01:14
  #5193
Medlem
Snälla nån vilket är era personliga favorit avsnitt?

Spam spam
Citera
2010-03-26, 01:22
  #5194
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boba fett
Borde inte CSN vara intresserade av att hon betalat bröstoperation med studielån?

Så länge man sköter sina studier får väl studielån gå till vad man vill.
Citera
2010-03-26, 01:26
  #5195
Medlem
Snookis avatar
Favvisar

Personlig favvo nr 1: Din Dröm-Min verklighet. Oslagbar brist på verklighetsuppfattning. Tjejen bölade om en liten tomtbit fast hon fick göra sina behov i badrummet from hell.
Personlig favvo nr 2: Han som snusade så förbannat mycket och handlade tishor på Dressman. Tjejen var tjock och han var ful...*nu ska vi inte sitta och hänga ut mig som en idiot*
__________________
Senast redigerad av Snooki 2010-03-26 kl. 01:29. Anledning: Skrev fel
Citera
2010-03-26, 01:32
  #5196
Medlem
Snookis avatar
Men..skötte hon sina studier då? CSN betalar ut en klumpsumma ibland i början av terminen, och det var väl då hon svansade iväg och köpte boobisar. Dock skall man väl redovisa studieresultat...eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in