Citat:
Ursprungligen postat av _Jago_
Vad är det som är så konstigt? Bilhandlaren betala extra och får på så sätt reklam, det är verkligheten.
Det var ju det jag skrev. Men tanken med programmet, förutom att ge oss en massa dumskallar att skratta åt, borde ju vara att lära folk lite om ekonomi.
Och utan ett produktionsbolag i ryggen kan du inte gå till en bilhandlare och få ett överpris för en gammal holk till bil.