vafaan.....hon står ju och hänger ut honom hela tide, precis som ALLT är hans fel..........trots att han lånade 350.000 för att lösa hennes skulder!?!?!
Först gnäller hon på att han inte är intresserad. När han sen visar sig ha bättre koll än hon har så är DET åt helvete. Vadfan som än händer verkar hon skylla ifrån sig, inte hennes fel... Dessutom har jag en känsla av att hon känner sig "kränkt" nästan dagligen.
Senast redigerad av gr8man 2010-04-15 kl. 21:36.
vafaan.....hon står ju och hänger ut honom hela tide, precis som ALLT är hans fel..........trots att han lånade 350.000 för att lösa hennes skulder!?!?!
Tvi!
Kan bara hålla med. Han tar på sig ALLA hennes skulder och hon tackar genom köra ner deras gemensamma ekonomi och dessutom verka skylla på honom!
Hon är gravid med tvillingar så det mesta av hennes vikt är nog pga av graviditeten!
Jag tror att det går mkt pengar på mat för att dom inte tänker på hur och vad dom handlar. Även så tror jag att dom beställer hem mat ofta. Kanske dom äter ute med.
Han var ju riktigt snäll att ta ett lån för att hjälpa henne av med sina skulder. Men dom var ju oerhört dumma att köpa massa nytt och ta nytt på kredit.
Kredit och sms lån är ett av djävulens påfund ( nej dom har inte sagt nåt om sms lån i detta avsnitt men det är ju ofta man hör om sånna ).