uppgjort eller inte. känner personen i fråga som var med i gårdagens program och jag kan intyga på att saker och ting var så pass illa som det såg ut. sen så klart man säljer bort skit för hutlösa priser pga att det är tv. men men det är väll därför man söker?
och att ha 800 k hos fogden ger inte direkt existensminimum i ett par år utan snarare ett halvt liv...
bra program förövrigt. intressant att se hur folk tänker.