2010-04-01, 22:28
  #5317
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
"Kronofogden står för dörren"

"Det här är nog bland de värsta fallen jag har varit med om" (Ch)

"Jag är inte ens säker på om detta kommer gå att reda ut" (Ch)

"H*n måste fatta att det inte går att leva så här" (M)

*gråt från deltagaren"

Är det nångång detta inte varit med i förhandstrailern så säg..För att vara de värsta och mest svårlösta fallen verkar de ändå ha ganska lätt att klara upp det, vareviga gång.
Dock såg nästa vecka lovande ut, lite intressant par.
__________________
Senast redigerad av wonderland 2010-04-01 kl. 22:37.
Citera
2010-04-01, 22:33
  #5318
Medlem
Snookis avatar
Jag vet inte vilket som är värst..folk som gråter hela tiden, eller folk som bara zonar ut som denna jöns.Han verkar inte vara särskilt engagerad i det hela, verkar tycka att..va fan..det får nån annnan fixa..grrrr! Usch, jag blir bara sur..känns inte som han förtjänar hjälpen. Också står han och gråter över en lastare. Börjar tröttna på programmet. Blir liksom irro var gång. Det var roligare när det var WT med plasma och 28 mobiler och 5 barn som heter Kevin, Sonny, Jasmine, Savannah och Robin. Och alla hade träningsoveraller och drog till Phuket 2 veckor över julen för 80 papp som de lånat på GE Money. För att grannen åkte ju förra året..... Som dom jönsarna som var med i Ullared...Kjell och Rosmarie. Weltklasse! Låt Lyxfällan komma till dem och se till att Ros-Marie kan spara ihop sina 50 papp till Ullared!!! Inga fler såna här miffon-låt soc ta hand om dem!
Citera
2010-04-01, 22:35
  #5319
Bannlyst
Åh nej, inte fyrhjulingen

Varför har alla dessa människor fyrhjulingar och snöskotrar?
Citera
2010-04-01, 22:39
  #5320
Bannlyst
Ligger ute på hemsidan nu förresten
http://www.tv3play.se/play/227595/
Citera
2010-04-01, 23:35
  #5321
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Åh nej, inte fyrhjulingen

Varför har alla dessa människor fyrhjulingar och snöskotrar?
för att dom inte får smaka mus och leka med tuttar som alla vi vanliga killar får göra! Det är deras substitut för att få knulla
Citera
2010-04-01, 23:45
  #5322
Medlem
Fyrhjulingen. Charlie var på väg att sälja iväg den för bara garanterade 35 tusen, när ägaren var tvungen att stoppa honom. Han ringde själv ett samtal till en bekant som gav 62 500.
Citera
2010-04-01, 23:51
  #5323
Medlem
Tycker programmet senast var bra med Tommy.
Här hade vi en kille som gjort sitt bästa men
saknade kunskap.
Förra veckan var det ju en kvinna som slösat
bort pengarna, en viss skillnad.
Lyxfällan är ett av mina favoritprogram och
det är kul att TV3 kan göra kvalitet.
De som klagar på programmet tycker jag är
ute i ogjort väder.
OK, det är en viss dramaturgi i det hela men
det fungerar bra och de bägge männen som
leder prgrammet ger jag 5*****.
Citera
2010-04-01, 23:58
  #5324
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Tycker programmet senast var bra med Tommy.
Här hade vi en kille som gjort sitt bästa men
saknade kunskap.
Förra veckan var det ju en kvinna som slösat
bort pengarna, en viss skillnad.
Lyxfällan är ett av mina favoritprogram och
det är kul att TV3 kan göra kvalitet.
De som klagar på programmet tycker jag är
ute i ogjort väder.
OK, det är en viss dramaturgi i det hela men
det fungerar bra och de bägge männen som
leder prgrammet ger jag 5*****.

Håller med! Det ger många en chans att rätta till det dom ställt till med.. även för tittarna att se att det faktiskt inte är helt kört!
Citera
2010-04-02, 00:17
  #5325
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Tycker programmet senast var bra med Tommy.
Här hade vi en kille som gjort sitt bästa men
saknade kunskap.
Förra veckan var det ju en kvinna som slösat
bort pengarna, en viss skillnad.
Lyxfällan är ett av mina favoritprogram och
det är kul att TV3 kan göra kvalitet.
De som klagar på programmet tycker jag är
ute i ogjort väder.
OK, det är en viss dramaturgi i det hela men
det fungerar bra och de bägge männen som
leder prgrammet ger jag 5*****.
Håller helt med. Tycker det är kanon. Har själv varit riktigt svårt ute, men lyckades fixa till det själv.
Jag hoppas många blir peppade av Lyxfällan och lär sig ta tag i pisset.
Citera
2010-04-02, 00:18
  #5326
Medlem
526s avatar
Jag skulle vilja se ett program där de hjälper dåligt skötta företag. Som en blandning av Lyxfällan och Gordon Ramsay
Citera
2010-04-02, 00:40
  #5327
Medlem
techno_the_kings avatar
Såg igenom programet nyligen & det var en bra omgång denna gång
helt otroligt att inkassobolagen var så shyssta & drog tebax skulderna ifrån Kronkalle & att dom minskades med flera 100k försökte själv göra detta med inkassobolag dvs dra tebax skulden ifrån fogden & avbetala men dom vägrade att gå med på detta

nu i April när man får ett sommarjobb till att börja med så skall jag söka till Lyxfällan igen
eftersom jag då har en inkomst & med C & Ms hjälp & min kompetens så kanske man kan få en fast anställning där man skall börja att sommarjobba & tillslut fixa iordning min ekonomi.
Citera
2010-04-02, 00:50
  #5328
Medlem
Exaktes avatar
Tråkigt att vissa moment ska vara så uppenbart uppgjorda. För att kunna få ut någon underhållning från TV förstår jag att man givetvis inte kan vara kritiskt tänkande alls och det accepterar jag, men ibland kan man ju önska att det inte skulle göras så uppenbart att det blir tråkigt. Mathias 'polare' är i närheten och kan direkt komma dit och betala det dubbla priset kontant, absolut. Dessutom finns det inte en chans att han skulle ha kunnat snacka sig ur fordringarna utan inflytande av TV.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in