Tycker programmet senast var bra med Tommy.
Här hade vi en kille som gjort sitt bästa men
saknade kunskap.
Förra veckan var det ju en kvinna som slösat
bort pengarna, en viss skillnad.
Lyxfällan är ett av mina favoritprogram och
det är kul att TV3 kan göra kvalitet.
De som klagar på programmet tycker jag är
ute i ogjort väder.
OK, det är en viss dramaturgi i det hela men
det fungerar bra och de bägge männen som
leder prgrammet ger jag 5*****.