Citat:
Ursprungligen postat av DenSomVetMest
Svårt för språk eller?
Ja han verkar vara lite trög den där bysnuffen, allt han kan tänka med är väl 29an??
Den här länker har väl nästan bara handlat om dig och din oskuld i det här.
Det är faktiskt din mamma som har format den här länken, ungefär som sin hemsida.
Sen har hon fått en massa påhopp från kreti å pleti, som hon bittert har försvarat.
Tyvärr har nivån blivit så och Anki har godkännt det med att hugga tillbaka och varit helt oresonabel mellan varven.
Fortfarande så har jag inte påstått att du är korkad eller dum, däremot att din mamma gått över gränsen gällande mycket i vad hon skrivit.
Blanda inte ihop vad som skrivs här och av vem, är det kanske så alla Ankis sanningar kommit till??
Sen tycker jag inte att du behöver vara så nojig över vad folk tycker och tänker, det här har kunnat varit glömt om inte Anki hållit liv i det och skrivit så mycket ovidkommande info.
Jag tror inte att det är dig personligen folk irriterar sig på, nej det är nog Anki dom flesta retar sig på.
Folk är jätteduktiga på att "mucka" med henne oxå, ja allt för att hon ska komma med något nytt konstigt.
Om du tar och läser vad folk allmänt skriver för dummt, så ser du att det inte är så många som bryr sig om vad det här handlar om.
Nej många har lite att göra och tycker att det är roligt att få reta upp Anki...
SEn att det blir rena personangrepp mellan varven är horribelt.
Jag tror att när dom flesta gått ifrån datorn tidningar mm så har man glömt den här historien.
Det har drivits på så låg nivå att man mest ser det som ren underhållning, typ som en dålig Tv serie ex skilda världar.
Man tittar har kommentarer, går man därifrån och har glömmt allt...
sen är det oxå så här att kronofogdar mm har inte tystnadsplikt...det är offentliga handlingar...