2009-09-24, 23:07
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R170
Kunde dom inte försöka sälja av tex. 4 hjulingen för mer på Blocket ?
Tycker dom säljer av grejer för billigt istället för att vänta några dagar och få ut mer

Nu har jag inte sett avsnittet. Men kan det inte vara så att man behöver pengarna nu och väntar man med att betala X sak. Så blir det dyrare än vad man kanske kunde ha sålt den på blocket för. Om man ens lyckas sälja den.
Citera
2009-09-24, 23:20
Medlem
HAHAHA!
Obetalbart när Mathias kommer med den blicken när han säger "220 000?!".

Citera
2009-09-24, 23:23
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Antar att det inte bara var jag som fick bilden av att tjejen som en random husvagnstjej som blivit placerad i ett lyxigt Hollywood kvarter. När de därefter berättar för henne att hon inte hör hemma där med sin låga inkomst så fnyser hon som om hon är någon jävla överklassnisse.

Hur i helvete hamnar man i en sådan situation?

Ursäkta, brukar inte titta på detta så är inte van vid sådant här!
Citera
2009-09-24, 23:24
Medlem
dayweeds avatar
Jag tänkte på en sak det här med bilen.. De bytte in Saaben för en Mitsubishi. Jag kollade ägaren och det är Evelina, wt-kärringen som grinade alltså, men det var killen och Charlie som var där och killen som körde hem bilen.. Hur kan hon stå som ägare om hon inte var där? Jag menar, ägaren måste väl skriva under ägarkontraktet så att säga.. Eller?
Citera
2009-09-24, 23:26
Medlem
Vicious_s avatar
Så jävla roligt när besikningsmannen, inför en tillsynes likgiltig WT-brud dömer ut deras hus, som i nästa stund börja böla över att Charlie bytt ner deras bil och dessutom fått 50.000 i handen
Citera
2009-09-24, 23:28
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayweed
Jag tänkte på en sak det här med bilen.. De bytte in Saaben för en Mitsubishi. Jag kollade ägaren och det är Evelina, wt-kärringen som grinade alltså, men det var killen och Charlie som var där och killen som körde hem bilen.. Hur kan hon stå som ägare om hon inte var där? Jag menar, ägaren måste väl skriva under ägarkontraktet så att säga.. Eller?

Sen att bilförsäljaren kommer med deras pengar i kontanter är en sak som jag fick upp ögonen för.
Citera
2009-09-24, 23:33
Medlem
sunrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Cookiepants
Sen att bilförsäljaren kommer med deras pengar i kontanter är en sak som jag fick upp ögonen för.

Dom ska ju sätta upp dom på tavlan
Sen fattar jag inte att ni tycker hon är en kossa.
Hon är ju het för fan. Ser ut som en mullig Rosanna Arquette.
http://s11.bdbphotos.com/images/orig/e/a/ealmalqd1431laa3.jpg
Senast redigerad av sunray 2009-09-24 kl. 23:36.
Citera
2009-09-24, 23:41
Medlem
LordVincents avatar
Citat:

Det är tv och tidigare deltagare har ju öst ur sig sin vrede över hur tv klipper och manipulerar.

Men hennes iq är svår att klippa sig till, även för den skickligast. Fan vad korkad hon var. Inte ett dugg orolig över att hennas barn ska leva i mögel, men grinar över bilen

Hon ska vara tacksam över att slippa leva på existensminimum i en liten lägennhet - inte gråta över en fungerande bil.

...och såna har rösträtt. Pha!
Citera
2009-09-24, 23:41
Medlem
just_a_girls avatar
Citat:

Det kallas tv, en hel del är nog mer eller mindre regisserat. Tror inte då åkte iväg med 50 000 kr i kontanter från stället.
Citera
2009-09-24, 23:57
Medlem
tfvbhy9,82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av just_a_girl
Det kallas tv, en hel del är nog mer eller mindre regisserat. Tror inte då åkte iväg med 50 000 kr i kontanter från stället.

Nähä? Var det fejkat att de fick 50k?

Briljant avsnitt! Detta måste ju vara ett av de värre någonsin?
Citera
2009-09-24, 23:58
Medlem
bullerbyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayweed

De kanske skrev över bilen från killen till tjejen efter att programmet spelades in?
Citera
2009-09-24, 23:58
Medlem
Trorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunray
Dom ska ju sätta upp dom på tavlan
Sen fattar jag inte att ni tycker hon är en kossa.
Hon är ju het för fan. Ser ut som en mullig Rosanna Arquette.
http://s11.bdbphotos.com/images/orig/e/a/ealmalqd1431laa3.jpg

haha, het. Nja. Men vilka retards, värsta jag har sett, hon måste ju ha nån bokstavskombination.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in