Jag brukar inte tycka synd om offerna, men Tina såg ju helt förstörd ut. Orkar inte mobba hennes bebisröst. Men att inte kört en reakampanj på flera år...det är rätt sjukt.
Sen stör mig på "nu går vi utanför dörren/ingången och snackar ihop oss". Så tjatigt, men men.
Hon var väldigt jobbig att lyssna på och så verkade hon helt apatisk. Men men, man kanske blir sån när man jobbar 6 dagar i veckan i 10 år, vad vet jag.
F ö tycker jag att lyxfällan bara går mer och mer downhill. Sko-Tina behövde bara lära sig att ha rea lite då och då. The end.
Har de slut på puckon som smslånar för att köpa platt-tv? Som har 3 bilar men inget körkort? Kliv fram!
Det är också lite märkligt hur det skiljer bland presenterna som dom får i slutet.Minns ett par som fick en thailandresa..samt en anna tjej som fick en säck med hundmat..
"Det B1 och B2 kan hjälpa WT-offret med är att /insert checklista på 3-4punkter/"
"Du B1 kan väl sätta dig i köket och prata med WT-offret så kan väl jag och WT2 gå runt och kika i lägenheten så länge?"
"Då var vi klara. Ska vi gå ut och snacka ihop oss lite snabbt? Vi står sida vid sida utanför uppgången/verandan och konstaterar massa orosmoln"
"Detta är det värsta vi sett" (Obs, gäller endast program med Charlie & Mathias, men risken för att få höra det i nya säsongen kommer garanterat dyka upp ju fler uppdrag B1 och B2 får)
"Då ska du få skriva på en fullmakt. Vi förklarar i alla program vad den innebär, trots att alla tittare redan vet".
"Ja WT-offer, då ska du få sätta upp pengar på tavlan då, sen ser vi hur mycket du går back varje månad och sen frågar vi hur det känns."
"Du ska få en liten läxa tills imorgon"
"Nu ska vi sälja alla dina prylar, gå till banken och kräla för dem, och om vi hinner så tar vi kronofogden, arrangerar en anställningsintervju, bakar ihop lite lån och kanske lite överpedagogisk coachning också"
"Nu åker vi härifrån, du fixar resten själv!"
"Nu åker vi tillbaka, det ska bli jättespännande att se hur WT har klarat sig!"
"Nu är vi här, oj vad bra det gått, denna gången också!"
"Det B1 och B2 hjälpt WT-offret med är att /insert checklista på 3-4punkter/ där alla punkter har klarats av"
"Sen har vi faktiskt en liten present till dig"
Det är möjligen inte du som skrivit formatet för serien?
Det är också lite märkligt hur det skiljer bland presenterna som dom får i slutet.Minns ett par som fick en thailandresa..samt en anna tjej som fick en säck med hundmat..
Vad ska en tjej till Thailand och göra? Köpa fnask?