2008-05-16, 00:52
Medlem
Brandfarligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Tror han var blandad. dvs hälften svenne och hälften arab. Men har haft otur att ärva den sämre sidan

Möjligt, iofs var han inte en "abo bryshan" arab så att säga. Men fortfarande...
Citera
2008-05-16, 11:35
Medlem
Herregud...
Hur låg moral får man egentligen ha, ta SMS-lån och sätta upp på sin flickvän :-(
Det känns nästan som om det finns grund för åtal här, men det är oklart hur pass omedveten hon varit om hans lån i hennes namn och användande av hennes konto.

Jag tyckte hon var rätt het =)

Synd att hon ska vara tillsammans med en sån jävla sopa. Då pratar jag inte bara om hans spelande, men hans otroligt kassa och ogenomtänkta affärsideér som han bara gick back på.
Att säga upp sig ifrån jobbet i hans situation, hur dum är man inte då.

Var det bara jag som hoppades på att när hon fick en spa-helg med en vännina att hennes väninna skulle tala förstånd med henne och säga 'Du måste dumpa det här drivankaret'.
Vad säger hennes föräldrar egentligen?

Man vägar väl inte tänka på hur mycket ångest de måste ha kännt, hoppas trots allt att de blev hjälpta av det här.
Men min känsla är att det tar slut så småningom, Aziz börjar spela och låter 'hennes' skulder förfalla.

Edit: såklart röker han inomhus också, och det är mer eller mindre det sista han verkar kunna avstå.
Senast redigerad av 99popcorn 2008-05-16 kl. 11:42.
Citera
2008-05-16, 11:59
Medlem
Mesmeros avatar
Gårdagens avsnitt var minst sagt underhållande. Frågan är om det är moraliskt fösvarbart att göra TV där dom medverkande helt klart är på gränsen till förståndshandikappade med deras IQ.

För övrigt var hon faktiskt rätt porrig men med tanke på att hon endast hade ett ansiktsuttryck i alla scenerna är det svårt att göra en fullständig utvärdering av det yttre. Den intellektuella kapaciteten var desto mer uppenbar...
Citera
2008-05-16, 12:27
Medlem
My name is Earls avatar
Visst var grabben sjuk i huvet, en riktig drömmare som tror man kan leva på en nystartad budfirma så man inte behöver jobba; men skulle alla tycka som de gör om det var han som hade en minimal inkomst som tjejen brände på smink, skor och handväskor?
Citera
2008-05-16, 16:24
Medlem
RagGAnoFs avatar
Håller med om att iden att exportera TILL gambia lät inte så smart vid första anblick.
Citera
2008-05-16, 16:36
Medlem
Förstår inte varför så många måste hävda att honan är snygg?

Vad i helvete har det med saken att göra. Honan var uppenbart en mycket
korkad hona som var tillsammans med den där idioten. Hur fan kan honan sitta
och ta det? Dumma hona. Jag vet du du googlat fram dig själv, Hona och nu
läser detta. DUMPA honom för helvete. Titta på avsnittet och bonusklippen
och se hur han behandlar dig.
Citera
2008-05-16, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darwin
Någon som vet förresten hur det blir för folk som har en massa skulder hos kronofogden som söker socialbidrag? Tar fogden en del av sosbidraget då?

Jag tror att man alltid har rätt till existensminimum som socialbidrag räknas som så de kan inte ta något av bidraget vad jag vet. Att sen alla studenter lever på mindre än socialbidrag är en annan sak...
Citera
2008-05-16, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EraseSequence
Förstår inte varför så många måste hävda att honan är snygg?
Snygg och snygg, knullvänlig
Citera
2008-05-16, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darwin
Någon som vet förresten hur det blir för folk som har en massa skulder hos kronofogden som söker socialbidrag? Tar fogden en del av sosbidraget då?
Såg du inte programmet? Kronofogden sa ju att över 7000.- i inkomst och man börjar kräva återbetalning. Eller va de något annat dom snacka om då?
Nu vet jag inte hur mycket man kan få i socialbidrag/mån men skulle inte tro det överstiger 7000:-/mån?
Vafan ca 20 år och skulder upp över öronen! Han +180K hos kronofogden och hon +160K.
Något måste ju göras åt det givmilda bank/smslånadet vi har i dagens sverige!
I stort sett vem som hellst med vilken bakgrund som hellst kan dra in på första bästa bank och fixa ett 200K lån över en kvart. Helt sjukt!
Senast redigerad av Burritoz 2008-05-16 kl. 20:47.
Citera
2008-05-17, 00:29
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Tror han var blandad. dvs hälften svenne och hälften arab. Men har haft otur att ärva den sämre sidan
Han är inte blandad, och skiten han gjort/gör handlar som många säkert förstår inte alls om spel.
Citera
2008-05-17, 09:15
Medlem
BigDukes avatar
Aziz är säkert en sån där som skulle kunna råna för att lösa sina problem.

Ingen moral i kroppen och verkar ta genvägar för att få snabba cash.
Citera
2008-05-17, 09:28
Medlem
soptippsbosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigDuke
Aziz är säkert en sån där som skulle kunna råna för att lösa sina problem.

Ingen moral i kroppen och verkar ta genvägar för att få snabba cash.

Ja han nämde ju någonting om det under programmet. Nu kommer jag inte ihåg ordagrant hur han uttryckte sig, men det var någonting i stil med: "Fan ibland känner man bara för att gå in och råna närmaste Swedbank".

Kan vi förvänta oss en tråd i Brott och Straff här framöver?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in