2007-11-25, 09:30
Medlem
Azedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av classebanan
Kan vi få din story snart tomt snack eller

Av vilken anledning skulle jag berätta någon historik?
Trodde att alla skulle vara annonym här, men tydligen inte jag.

Jag vet mycket runt historien Jenny, jag vet att mycket av det Jennys mamma Anki skriver är helt nonsen.
Varför jag började skriva här var endast för att jag hade svårt för Ankis märkliga överdrifter.
Ta och läs vad jag har skrivit här, och fundera på det i stället för att blanda i hop mig med bysnuff.
Bara för att jag hade ett barnsligt roligt skrivande med och mot bysnuff, betyder det väl inte att vi skulle vara samma person.
Kan bara säga att "densomvetmest", ligger närmast i sanningen om vem jag är, mera än så berättar jag inte.
Efter som att logita verkar känna bysnuff, så tycker jag att det är ännu märkligare att hon ens tänker tanken att vi skulle vara samma person.

Har i det närmaste slutat skriva här, har följt Ankis hemsida och konstaterat att, det är ingen mening att skriva något här.
Dom har bestämt att allt som händer och har hänt, är lyxfällans fel.
Men det finns dom som VET annat.

Återigen, till alla som medverkat i lyxfällan....
Ni har gjort ett kanonjobb som ställer upp på att visa eran svagaste sida i tv, så att vi alla andra kanske kan ta lärdom av era misstag.

Julfrid till er alla.............
Citera
2007-11-25, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfasdf
http://i9.tinypic.com/7xm9fn9.png

(från aftonbladet i pdf tråden upplagt av sorku)

Helt otroligt! Jag trodde verkligen att dom hade skärpt sig!
Citera
2007-11-27, 04:00
Medlem
schabo-labos avatar
Det var väl inte så farligt. Varför gnäller hon?
Citera
2007-11-27, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Det var väl inte så farligt. Varför gnäller hon?

Förmodligen för att hennes bröder hängdes ut som något dom inte är! Och för att hon kanske blev lovad att dom skulle hålla sig till sanningen men återigen vinklade det till deras sanning!
Citera
2007-11-27, 10:39
Medlem
schabo-labos avatar
Oj, det är klart det är ju inte roligt. Men man kan ju undra om hon hade sett några av programmen tidigare, fast det är ju ingen ursäkt för killarna i Lyxfällan, om hon nu hade blivit lovad att belysa killarna i bra dager.
Citera
2007-11-27, 12:07
Medlem
My name is Earls avatar
Jag har nu sett att de söker folktill Lyxfällan på Dansk TV# också, det ska bli roligt att jämnföra.
Undrar om de har en mall för hur en ekonom ska se ut, för killen jag såg i trailern var mycket lik han den skäggiga.
Citera
2007-11-27, 15:23
Bannlyst
Vilket jävla skämt senaste programmet var, hoppas verkligen det var vinklat för det måste ju förklara varför föräldrarna såg ut som två frågetecken.

Om dom nu ville få över mer pengar i månaden så krävs det väl ingen raketforskare för att förstå att det är "barnen" som är problemet. Inte behöver man skämma ut sig på något tv-program för detta.

Har jag missuppfattat artikeln eller? Som jag förstår det så innan programmet kunde föräldrarna spara ihop 500kr varje månad, och efter lyxfällans insats så kom dom upp i 1000kr.

Varför tacka ja till att vara med i ett tv-program som handlar om personer med stora ekonomiska svårigheter om dom inte ens går minus?

Klart som fan att tv3 måste vinkla programmet nånting måste dom ju visa.
Citera
2007-11-27, 20:52
Medlem
Kloges avatar
Ang artikeln på Aftonbladet så verkar ju den vinklad tycker jag.
Dottern undrar om det var rätt att anmäla familjen till programmet då grabben bara bott hemma i någon månad.
Kan ju inte stämma,från att hon skrev till lyxfällan tills de kom dit så måste det ju ha gått ett par månader.
Inte fick de brevet och ryckte ut omedelbart?
Hade de inte det knapert skulle hon inte skriva alls.

Nej de skämdes över hur de framställdes (för att det var sant)och måste "förklara" sig i pressen.
Citera
2007-11-28, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloge
Ang artikeln på Aftonbladet så verkar ju den vinklad tycker jag.
Dottern undrar om det var rätt att anmäla familjen till programmet då grabben bara bott hemma i någon månad.
Kan ju inte stämma,från att hon skrev till lyxfällan tills de kom dit så måste det ju ha gått ett par månader.
Inte fick de brevet och ryckte ut omedelbart?
Hade de inte det knapert skulle hon inte skriva alls.

Nej de skämdes över hur de framställdes (för att det var sant)och måste "förklara" sig i pressen.

Hmm du anser att Aftonbladet kan vinkla men inte Meter fil med lyxfällan? Visste du att Meter och Aftonbladet tillhör samma koncern?

Jag som vet vad Meter film går för tvivlar inte för en sekund på att familjen berättar sanningen!

Men lev du i din fantasi värld!
Citera
2007-11-28, 10:08
Medlem
Kloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxnisse
Hmm du anser att Aftonbladet kan vinkla men inte Meter fil med lyxfällan? Visste du att Meter och Aftonbladet tillhör samma koncern?

Jag som vet vad Meter film går för tvivlar inte för en sekund på att familjen berättar sanningen!

Men lev du i din fantasi värld!

Så klart jag fattar att Meter också vinklar.Relax
Citera
2007-11-29, 20:16
Bannlyst
Så kör vi igen... herregud, vad får människor att så totalt tappa kontrollen?
Citera
2007-11-29, 20:17
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
Så kör vi igen... herregud, vad får människor att så totalt tappa kontrollen?

Detta slår ju hästbönderna på västkustens rekord flera gånger om!
Hur är en del människor funtade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in