Börjar störa mig mer och mer på Mattias och Magnus. De hakar upp sig på små saker, som tex. att tjejen i det senaste programmet ville bli lyxhustru i USA, men när ett annat par berättade att de körde ungarna i en bil där bromsarna krånglade, ja, då reagerade de knappt.