2014-11-06, 20:58
  #13129
Medlem
WT-tjockis nästa vecka. Sa dom dammsugare för 40000?
Citera
2014-11-06, 20:58
  #13130
Medlem
BlondinBalles avatar
Nästa vecka är det fult trash igen
Citera
2014-11-06, 20:58
  #13131
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Nästa veckas deltagare, .
Citera
2014-11-06, 21:00
  #13132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken prickig
Nästa veckas deltagare, .
Kan bli underhållande...
Citera
2014-11-06, 21:06
  #13133
Medlem
Ttoclaws avatar
Inget hembesök??
Citera
2014-11-06, 21:12
  #13134
Medlem
Jag fattar inte heller hur man efter två barn, ett väldigt stillsittande jobb och massor med red bull och skräpmat kan vara så himla smal.

Speciellt när man själv knappt kan äta en chokladboll en gång i veckan utan att det syns direkt. Vissa har väldigt bra gener
Citera
2014-11-06, 21:40
  #13135
Medlem
Tesserakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Jag fattar inte heller hur man efter två barn, ett väldigt stillsittande jobb och massor med red bull och skräpmat kan vara så himla smal.

Speciellt när man själv knappt kan äta en chokladboll en gång i veckan utan att det syns direkt. Vissa har väldigt bra gener
Hon är i den magiska 25-årsåldern. Nästa år, då smäller det.
Citera
2014-11-06, 22:01
  #13136
Medlem
biljons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesserakt
Hon är i den magiska 25-årsåldern. Nästa år, då smäller det.
Om hon dessutom slutar med rökningen, då kommer det hända saker med kroppen.
Citera
2014-11-06, 22:53
  #13137
Medlem
Kupongfritts avatar
Många Lyxfällandeltagare verkar vara beroende av RedBull och andra energidrycker. Vad är grejen med det? Duger inte vanlig läsk ens?
Citera
2014-11-07, 01:19
  #13138
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kupongfritt
Många Lyxfällandeltagare verkar vara beroende av RedBull och andra energidrycker. Vad är grejen med det? Duger inte vanlig läsk ens?

Inte bara det, de har oftast iPhones och röker/snusar.
Citera
2014-11-07, 14:27
  #13139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Playtime1
Haha inte mycket att hänga i granen. Har större tuttar och bättre rumpa själv.... Men söt är hon!


Förövrigt garva jag läppen av mig när tjockis-polaren står och pratar om att Daniela lägger för mycket pengar på chips varje år....

Haha, noterade också det här. Förbannat roligt, måste vara riggat?
Citera
2014-11-07, 15:03
  #13140
Medlem
Highnessss avatar
Börjar störa mig mer och mer på Mattias och Magnus. De hakar upp sig på små saker, som tex. att tjejen i det senaste programmet ville bli lyxhustru i USA, men när ett annat par berättade att de körde ungarna i en bil där bromsarna krånglade, ja, då reagerade de knappt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in