2008-05-04, 20:19
Medlem
TMSs avatar
Eller puckot som hade fetaste bilen och inte ens bjöd tjejen på middag utan hon fick låna pengar av killen. Var nog i förra säsongen dock. Men värt att se om man inte sett det
Citera
2008-05-04, 21:18
Medlem
Andremasks avatar
"Din dröm-Min verklighet"-snubben var ju helt underbar! Skrattade mig halvt fördärvad när de visade upp en fallfärdig kåk samtidigt som karln hade köpt en ny Volvo för 400.000!
Att sådana människor kan överleva är för mig ett mysterium!
Citera
2008-05-04, 23:27
Medlem
Kollar på ett gammalt program nu. En blondin med två barn.
Så frågar Charlie; "Vad hade du sagt om du var i vår situation?"

Svar; "För mycket utgifter".
Nehe, är det verkligen sant?
Citera
2008-05-05, 03:06
Medlem
MB-Hasses avatar
Kollar på avsnittet med "hästtjejen" utanför Ö-vik.. Säsong 2 ep3

Hon verkar väl precis som alla andra hästtjejer.. samma attityd. Jag har jobbat med en hästtjej så jag vet precis.. Kusligt värre!

"Jag gör väl som jag vill"
"Nej det tror jag inte alls på"
Citera
2008-05-05, 04:07
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym neger
Jasså, här sitter ni och slänger ut ert förakt åt Lyxfällans deltagare. Garvar åt stackars människor utan ekonomiskt sinne, som gått ner sig och inte orkar ta tag i sig själva. Njuter av att förbluffas av andras idioti. Kul, det gör jag också! Idioti är underhållande.

Och vad säger ni om frisörteknikern från senaste programmet, .

Jag säger att hon var alldeles jävla fantastisk!
Citera
2008-05-05, 04:32
Medlem
Har personligen träffat den blonda killen (han som hjälper till) vad fan han nu hette, det är en av dom svinigaste människorna jag har fört en diskussion med.
Citera
2008-05-05, 04:54
Bannlyst
Budgettavlan är ju så jävla patetisk alltså.

Bredband, digitalbox, hemtelefon = 3500 kr/mån?

Idioter!

Istället för att uppskatta borde dom kolla upp exakta kostnader mha räkningar, kontoutdrag etc.

Kärringen i senaste programmet hade saggiga pattar och förmodligen en slapp fitta, kommer nog ta ett tag innan hon har jobbat av alla sina lån...

(Gillade inte kärringen)
Senast redigerad av Unlucky Luke 2008-05-05 kl. 05:13.
Citera
2008-05-05, 08:22
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TMS
Hajade också till på bilen, hon hade ett lån på 100k på bilen och hon fick ut 150k. Bilen bör ju ha kostat runt 200-240k ny i så fall. Knappast att hon betalat av så mycket på bilen på så kort tid. Hon verkar ju inte ha varit en person som slängt upp 100k heller vid bilköpet, om inte det var ett annat lån dvs.

Nu har jag inte sett programmet, men hon kan ju ha haft ett inbyte när hon köpte bilen.
Citera
2008-05-05, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky Luke
Budgettavlan är ju så jävla patetisk alltså.

Bredband, digitalbox, hemtelefon = 3500 kr/mån?

Idioter!

Istället för att uppskatta borde dom kolla upp exakta kostnader mha räkningar, kontoutdrag etc.
Håller fullständigt med dig! Vilka jävla fantasisummor dom drar till med för att spä på!
Sedan så kan samma kostnad komma med två gånger på samma tavla, bara under olika kolumner!
En del kostnader är överdrivna och andra tvärt om!
Tex så undrar jag hur fan man får ihop det att en person med bil skulle klara sig på en transportkostnad a 500:-/mån! Helt befängt ju, om man inte har 500m till arbete, matvarubutik och vänner.
Citera
2008-05-05, 15:07
Bannlyst
Ja angående det senaste programmet så var min första tanke att hennes pengar hade gått åt till diverse skönhetsoperationer, som hon skämdes för att berätta. Hennes bröst verkade ju vara av modell större, iaf.

Sen angående det dära med att hon hunnit betalat av så mycket på bilen redan efter 2 år eller vad det var, så är ju sannorlikheten ganska stor att det här inte var hennes första bil på 48 år.
Citera
2008-05-05, 20:12
Medlem
datorhells avatar
Fick en känsla av att hon gillar att dra koks när hon e ute o festar, inte så svårt att bränna massa tusenlappar då =) och det är ju heller inget man säger i tv, att man bränt ett par hundratusen på koks o sprit.
Senast redigerad av datorhell 2008-05-05 kl. 20:14.
Citera
2008-05-05, 21:47
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datorhell
Fick en känsla av att hon gillar att dra koks när hon e ute o festar, inte så svårt att bränna massa tusenlappar då =) och det är ju heller inget man säger i tv, att man bränt ett par hundratusen på koks o sprit.
Jag tror mer på operationer eller en kombination av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in