Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-03-16, 11:46
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enhörning
Tror jag hade sett filmen på bio om biograferna var byggda för annat folk än pygméer. Nu får jag snällt vänta på en dvdrip.

finns annars helt ok versioner nu, har tyvärr tagit bort mitt exemplar så kommer inte ihåg vad den hette, men sök på dc++..

förövrigt kan jag rekomendera dig att välja en annan film att se på bio om du skulle få för dig att försöka tränga ner din kropp i pygmésätena, gillade den egentligen inte alls (även om den inte var värdelös), se min post ovan..
Citera
2007-03-16, 12:01
  #38
Medlem
Enhörnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n0sferatus
finns annars helt ok versioner nu, har tyvärr tagit bort mitt exemplar så kommer inte ihåg vad den hette, men sök på dc++..

förövrigt kan jag rekomendera dig att välja en annan film att se på bio om du skulle få för dig att försöka tränga ner din kropp i pygmésätena, gillade den egentligen inte alls (även om den inte var värdelös), se min post ovan..

Nu har ju inte jag en aning om vad du har för filmsmak. Kanske gillar du svartvita skräckfilmer om man dömer efter ditt namn? Men kanske gillar du Jerry Bruckheimer polerade actionfilmer? Jag tar och skaffar mig en egen uppfattning istället

Det ska vara en väldigt speciell rulle eller bra sällskap som skulle få mig att gå på bio. Det hela är mysigt men när man är 190cm och har löparknän så får man panik efter sisådär en timme då ens enda val är att sitta i samma pose, och försöka störa den som sitter framför en så lite som möjligt med benen nedborrade i hans ryggstöd.
Citera
2007-03-16, 12:22
  #39
Medlem
mthrfckr.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n0sferatus

Av denna spoiler att dömma så är jag relativt säker på att du sett fel film!
http://www.imdb.com/title/tt0371739/

...inte konstigt att du hittade bra versioner!
Citera
2007-03-17, 00:42
  #40
Medlem
BillGatesOfHells avatar
Fincher är kung och jag längtar enormt efter Zodiac!!!

Såg att den fått 7,9 på IMDB vilket bådar gott.

Vill minnas att jag för länge sen när jag läste om rullen även såg att Gary Oldman skulle vara med i filmen, vilket han dock inte verkar vara längre. Lite synd, men det funkar nog ändå... Ficher brukar leverera.
Citera
2007-03-17, 01:39
  #41
Medlem
Gustavkukens avatar
-'mininova.org'- The.Zodiac.2005.LiMiTED.DVDRip.XviD-KEG.[www.descargasweb.net].torrent

Bådar gott eller? Sitter och läser på the crime library och gottar mig
Citera
2007-03-17, 11:51
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mthrfckr.
Av denna spoiler att dömma så är jag relativt säker på att du sett fel film!
http://www.imdb.com/title/tt0371739/

...inte konstigt att du hittade bra versioner!

haha, visste inte att det fanns flera versioner, men det är den filmen jag har sett i alla fall.. hoppas fincher gör ett bättre jobb!
Citera
2007-03-17, 11:55
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavkuken
-'mininova.org'- The.Zodiac.2005.LiMiTED.DVDRip.XviD-KEG.[www.descargasweb.net].torrent

Bådar gott eller? Sitter och läser på the crime library och gottar mig
Filmen som diskuteras i tråden heter 'Zodiac', inte 'The Zodiak' och kom ut i år, inte 2005.
Citera
2007-03-17, 13:05
  #44
Medlem
mthrfckr.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n0sferatus
hoppas fincher gör ett bättre jobb!

Ja, det kan han nog garantera!
Citera
2007-03-17, 13:27
  #45
Medlem
Gustavkukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeMigMat
Filmen som diskuteras i tråden heter 'Zodiac', inte 'The Zodiak' och kom ut i år, inte 2005.

Skrev fel, skrev den första torrenten som jag insåg var felaktig. Menade:

Zodiac.2007.WP.PosTX
Citera
2007-03-17, 16:42
  #46
Medlem
Gustavkukens avatar
Ovanstående release rekommenderas INTE, då det visade sig vara en helt annan film, nämligen "The Hitcher"
Citera
2007-04-07, 00:11
  #47
Medlem
neds avatar
När har den biopremiär i Sverige?
Citera
2007-04-07, 13:05
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ned
När har den biopremiär i Sverige?

och vilka är det som kommer att visa den?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback