2006-12-25, 03:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maackan80
men du sug min kuk jävla analhomobisexuellfittkuksollon!!! vadfan vet du?? är du og medlem som VET eller sug mitt rövhål jävla blattar som ska leka experter när dom kommer till sverige

haha vilken tönt, blattar som kommer till sverige? så har du antingen acar uppe som avatar eller som nu Daniel w och Milan S, alla invandrade till sverige..
Citera
2007-01-02, 11:53
Bannlyst
efterlyst???

stammer der att Acar ar efterlyst och i sadanna fall varför?
vart kan han gömma sig?
han blav vall slappt av tingsratten? ar det för samma sak som sist han ar efterlyst för eller e det nagot nytt?
Citera
2007-01-02, 12:21
Medlem
Vilket skämt "Acar Hånar Göteborgspolisen"
Frågan är vem som hånar vem,killen klarar ej längre en par veckor åt gången på fri fot och vad hjälper om han är dryg mm i förhör och på häkningsfärhandligar?
Bevisar bara ännu mera hur mediakåt o vilket snedrivet drömmande storhetsvansinande komplex offer han är.
Undra vad man ska kalla de andra medlemmarna han styr över o alla de vilsna stackarna som ser upp till OG????
Han må vara och är säkerligen kapabel till mkt men hur kan prestigen ligga i att man sitter hela livet bakom lås?

Tyvärr hatten av "bara" för de som lever loppan på fri fot i anonymitet.

OsmartaGangsters
Citera
2007-01-02, 19:40
Medlem
xallos avatar
Att Acar sågs som en supertönt under uppväxtåren verkar många ha missat, jag har under nyårshelgen haft besök av en gammal "kriminell" göteborgare som brukade tillhöra buset men nu har vuxit upp och tar avstånd från sitt tidigare leverne. Han berättade att Acar alltid hängde efter dom som en svans och var allmänt jobbig, droppen kom när han började bära en röd basker och tjatade om att de måste ha ett namn till "sitt" gäng!
Citera
2007-01-02, 19:47
Bannlyst
nagon som vet?

min fraga var om han varkligen var efterlyst och om han e det vart skulle han da ha gömt sig.......?
inte om hur han e som person, ni tycks ju inte kanna honom personligen sa ni kanske inte ska uttala er sa mycket om hur han ar...
om ni inte kanner honom förstass.. gör nagon av er det föresten?????
Citera
2007-01-02, 19:56
Medlem
Ja enligt gp verkar det som att han är lyst,då de vill förhöra honom ev har de ngt bevis de ej hade innan?vem vet vem bryr sig!!!!

Du verkar vara en välldigt inspirerad av denna kille,du platsar säkert i deras gäng,med tanke på att du förväntar dig att få svar här vart han gömmer sig.HAHA
citerar dig "min fraga var om han varkligen var efterlyst och om han e det vart gömt sig"

Varför behöva känna honom för att göra den bedömningen?syftade alldrig hur han är mot vänner osv...
Men bevisligen är han just allt det jag nämnde i tråden innan,symptomen talar för det (xallos)story stärker bara det.
Minns en idag hans klantiga o totalt omogna kommentarer i en dokumentär på tv,han har även gjort bort sig kraftigt i ett par intervjuer för några år sen.
Ska försöka leta upp dem,rena fjortissnacket,som sagt han är säkert kapabel till mkt o säkert godhjärtad mot de närsående
men minst sagt mkt snedriven drömmande verklighetsuppfatning
Citera
2007-01-02, 19:56
Bannlyst
tjackpundare

Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Att Acar sågs som en supertönt under uppväxtåren verkar många ha missat, jag har under nyårshelgen haft besök av en gammal "kriminell" göteborgare som brukade tillhöra buset men nu har vuxit upp och tar avstånd från sitt tidigare leverne. Han berättade att Acar alltid hängde efter dom som en svans och var allmänt jobbig, droppen kom när han började bära en röd basker och tjatade om att de måste ha ett namn till "sitt" gäng!

vem e din sakallade vann och kalla till detta pastaende???
e det tjackpundaren som tror sig veta vem acar ar?
e det sa att han har fatt pisk av acar nar de var i 16ars aldern eller??
om han e sa tuff och inte ar radd för acar,sa kan du vall skriva hans namn ocxh efternam.da kanske man kan tro pa hans skitsnack!!!
Citera
2007-01-02, 19:58
Bannlyst
intervju

Citat:
Ursprungligen postat av slystar
Varför behöva känna honom för att göra den bedömningen?

Minns en idag hans klantiga o totalt omogna kommentarer i en dokumentär på tv,han har även gjort bort sig kraftigt i ett par intervjuer för några år sen.

vilken intervju syftar du pa sa vitt jag vet sa har acar bara stallt upp pa en tv intervju.
föresten vilken komentar syfftar du pa???
Citera
2007-01-02, 20:00
Bannlyst
Citat:
Varför behöva känna honom för att göra den bedömningen?syftade alldrig hur han är mot vänner osv...

Men bevisligen är han just allt det jag nämnde i tråden innan,symptomen talar för det (xallos)story stärker bara det.
Ska försöka leta upp dem,rena fjortissnacket,som sagt han är säkert kapabel till mkt o säkert bra vänn,men minst sagt mkt snedriven verklighetsuppfatning

kan det vara sa att du blandar ihop Dano acar med daniel maiorana?
Citera
2007-01-02, 20:18
Medlem
Nej blandar ej ihop honom med Maiorana,som jag förövrigt känner den grabben är ej gemförbar med Acar på ngt vis.

som sagt jag återkommer när jag hittar hans kommentarer...men du kommer säkert bara bli ännu mera imponerad av dem
Citera
2007-01-02, 20:22
Bannlyst
Citat:
Nej blandar ej ihop honom med Maiorana,som jag förövrigt känner den grabben är ej gemförbar med Acar på ngt vis.

som sagt jag återkommer när jag hittar hans kommentarer...men du kommer säkert bara bli ännu mera imponerad av dem

kan det vara sa att du och maiorana ar bög polare??
de e helt ok om det e sa alltsa, jag e inte homofab.....
Citera
2007-01-02, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zigenare
kan det vara sa att du och maiorana ar bög polare??
de e helt ok om det e sa alltsa, jag e inte homofab.....

Verkligen inte,homosexualitet är ngt just ziggenare är överrepresenterade på att vara
med tanke på att du ej är homofob så verkar det stämma också....börjar haja mer o mer varför du undrar vart Acar är saknar du han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in