2006-12-03, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hackaren
Jag VET MKT ja. Jag känner folk som är medlemmar i diverse Mc gäng.

& vafan är det om min förra avatar? Jag tog bort den för den var knappast nytagen. Men nu har jag en NY !! & det är på MIG SJÄLV !! Din bild är väl knappast på dig själv.... Eller är du så jävla duktig & kicka boll?

haha sluta nu, det kommer bara sluta med att du ber om ursäkt som du gjort förut i nån tråd,,, "förlåt letho för allt skit jag skrivit"
Citera
2006-12-03, 16:03
Medlem
Fast främsta orsaken till att jag tog bort min förra avatar var för det blev rätt känt att jag satt här på FB forumet. & jag tänkte att jag kanske skulle köra lite anonymare för annars så sitter en massa idioter som man knappt känner & snackar en massa sen.
Citera
2006-12-03, 16:04
Medlem
Haha Läs vafan jag skrivit. Jag skrev att det jag skrivit inte var sant. Hade lyssnat på skitsnack på krogen som jag sen skrivit på FB. Du vet INGET om vad som hände efter det här.... & det ska du heller inte veta. Tro mig, det är bäst för dig.
Citera
2006-12-03, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hackaren
Haha Läs vafan jag skrivit. Jag skrev att det jag skrivit inte var sant. Hade lyssnat på skitsnack på krogen som jag sen skrivit på FB. Du vet INGET om vad som hände efter det här.... & det ska du heller inte veta. Tro mig, det är bäst för dig.
ursäkta? jag undviker nog helst att veta vad som pågår i era nazikretsar,
Citera
2006-12-03, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krstajic
efetersom x team och OG har legat i krig och x team är en bandidos allierad så tror jag inte att acars syster är ihop med en bandidos medlem.
men du sug min kuk jävla analhomobisexuellfittkuksollon!!! vadfan vet du?? är du og medlem som VET eller sug mitt rövhål jävla blattar som ska leka experter när dom kommer till sverige
Citera
2006-12-03, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av länsmann
Det märks att dom flessta här är en bunt datanördar som sprider runt en massa rykten om folk som dom inte ens känner.....
På detta inlägg hittade jag inget som stämde in på Acar..

PS: nått väldigt stort kommer att hända i GBG
Men du det jag skriver här är sant och det är inte meningen att alla ska tro på det men om du inte instämmer och inte vet nåt så kan du ta och suga stånd och sedan dra härifrån.
Kan även gå emot dig där och säga att det kommer vara lugnt i gbg nu ett tag och att polisen punktmarkerar frontfigurerna för de olika kriminella nätverken så alla är på sin vakt nu och vågar knappt bära vapen så rädda som dom är för att åtalas för vapenbrott ...
Citera
2006-12-03, 18:44
Medlem
akzs avatar
man läser ju lite om t.ex OG i tidningar osv.. men jag har aldrig fått nån riktig uppfattning om vad de sysslar med.

Deras ledare verkar ju vara vida känd.. men vad sysslas det med egentligen? är det nån storskalig grej på något område?
Citera
2006-12-03, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maackan80
men du sug min kuk jävla analhomobisexuellfittkuksollon!!! vadfan vet du?? är du og medlem som VET eller sug mitt rövhål jävla blattar som ska leka experter när dom kommer till sverige

Ursäkta? hans systers man är inte med i bmc gbg. Han åkte ut i bad standing från bmc HBG
Citera
2006-12-03, 20:56
Bannlyst
Citat:

du slickar ju acars röv haha bryt inte tungan på hans ringmuskel om ni stöter på varann på stan eller så. Jag är född i sverige och kan nog ärligt säga att jag ahr lite mer info om sveriges kriminella än dig, inte just om OG kanske men jag vet så mkt som att hans syrras kille VAR med i bmc men är inte det längre.

men man ska nog inte tjafsa med dig, du som satt 8,5 halvt år på kumla i en bunker. HAHAHAHAHAHA
Citera
2006-12-03, 23:00
Medlem
länsmanns avatar
Citat:
Men du det jag skriver här är sant och det är inte meningen att alla ska tro på det men om du inte instämmer och inte vet nåt så kan du ta och suga stånd och sedan dra härifrån.
Kan även gå emot dig där och säga att det kommer vara lugnt i gbg nu ett tag och att polisen punktmarkerar frontfigurerna för de olika kriminella nätverken så alla är på sin vakt nu och vågar knappt bära vapen så rädda som dom är för att åtalas för vapenbrott ...

ASGARVAR.... jag ska lämmna dig i fred puss hej
Citera
2006-12-24, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lex Talionis
* 1994: Döms i Danmark till fem års fängelse för ett bankrån.
* 1997: Döms i Göteborg till fem års fängelse för postrån i Olofstorp.
* 1998: Döms i Kalmar till två månaders fängelse för hot mot tjänsteman.
* 2001: Döms i Södertälje till sex års fängelse för grovt rån.

Ja, han har ju verkligen lyckats förut!

Haha. Han är inte så smart som han själv tror. Fast vem vet, han kanske ville åka in över vintern, gratis julmat och tak över huvudet.
Citera
2006-12-24, 02:40
Medlem
Realizts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fennicum
Haha. Han är inte så smart som han själv tror. Fast vem vet, han kanske ville åka in över vintern, gratis julmat och tak över huvudet.
Nån slags Gudomlig förmåga har han ju uppenbarligen, som lyckas lura Time Itself. Summerar man åren han dömts till, så borde han inte ha varit ute i det fria mellan 1994 och 2010.

Hur skulle han bete sig för att få stanna inlåst en hel vinter? Bank- och postrån verkar i alla fall vara helt fel väg om det vore målet. Om han skulle skaffa ett jobb så skulle han ju få sitta inlåst längre tid än så i pendeltågavagnar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in