2007-04-11, 19:45
Moderator
oilslicks avatar
OG är ju bara ett gäng pajasar som skulle göra världen bättre om dom bara gick och dog.
Det finns inte ett land i världen som skulle vilja ta emot dom, tom deras forna hemländer böjer huvudet i skam för att dom har producerat dessa indivier. (Läs Parasiter)

Tyvärr så finns det en lag som hindrar oss människor ifrån att utrota denna livsform.
Citera
2007-04-12, 03:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Super8
vad är det du inte lyckas med att förstå?

VAR har det bekräftats att den kriminelle skiten Acar gör militärtjänst i turkiet?

tror du själv att ett turkiet som mer än gärna vill in i EU skulle ha en i annat efterlyst tjuv i sin armé?

hahahahahahahaha.

Problemet är att idioter som dig inte tror folk tills media skrivit ut att det verkligen stämmer.
Citera
2007-04-12, 09:23
Bannlyst
Jag har träffat denho flera ggr irl och han är riktigt skön lirare en av dem största i göteborg, ni ska bara veta va killen har gått igenom betong och väggar skojjar inte ändå står han upp o ler hehe respekterad känner han dock inte

jag tror det kan stämma när han åkte fast inne på mcdonalds så fick han t.o.m säga hejdå till alla sina vänner medans annat folk blir nerslängda på marken...
Citera
2007-04-12, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MakaveliThaDon
Jag har träffat denho flera ggr irl och han är riktigt skön lirare en av dem största i göteborg, ni ska bara veta va killen har gått igenom betong och väggar skojjar inte ändå står han upp o ler hehe respekterad känner han dock inte

jag tror det kan stämma när han åkte fast inne på mcdonalds så fick han t.o.m säga hejdå till alla sina vänner medans annat folk blir nerslängda på marken...
Har faktiskt hört den historien en gång då dom satt inne i en lunchrestaurang då han och hans vänner satt och åt och polisen stormade in och grep 2 män + Acar bara att Dano fick hur mycket tid som helst på sig att ta farväl av sina andra vänner.
Citera
2007-04-12, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maackan80
Har faktiskt hört den historien en gång då dom satt inne i en lunchrestaurang då han och hans vänner satt och åt och polisen stormade in och grep 2 män + Acar bara att Dano fick hur mycket tid som helst på sig att ta farväl av sina andra vänner.

Undrar var den historien härstammar från, det kan möjlightvis inte vara från Acar och hans vänner.
Citera
2007-04-12, 16:58
Medlem
Hans Castorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maackan80

Skälet till det är naturligtvis att polisen har jättemycket respekt Acar plus att de är rädda för honom, för han är ju Gudfadern. Eller ja, den främsta rädslan är väl att bli smittade av fågelinfluensa eller luftburen TBC av den otvättade, kissdoftande lilla turkdjäveln. Jag hoppas ingen svensk hyser andra uppfattningar än att han borde förvisas på livstid. Ni utlänningar som hänger här och romantiserar och fabulerar om Acar, ni är så primitiva att ingen ändå förväntar sig en vettig tanke från er.
Citera
2007-04-12, 17:30
Medlem
goodfellass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Kriminellt invandrarslödder. Obegripligt att han inte skickats hem till fårfarmen nere i Turkiet för länge sedan.

- F.G

Word.
Citera
2007-04-13, 22:49
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Hans Castorp
Skälet till det är naturligtvis att polisen har jättemycket respekt Acar plus att de är rädda för honom, för han är ju Gudfadern. Eller ja, den främsta rädslan är väl att bli smittade av fågelinfluensa eller luftburen TBC av den otvättade, kissdoftande lilla turkdjäveln. Jag hoppas ingen svensk hyser andra uppfattningar än att han borde förvisas på livstid. Ni utlänningar som hänger här och romantiserar och fabulerar om Acar, ni är så primitiva att ingen ändå förväntar sig en vettig tanke från er.
Jag är svensk och hyser jättestor respekt till Acar.
Han gör ett grymt jobb tycker jag.
Citera
2007-04-13, 23:13
Medlem
pacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KENNEDYANGERED
Jag är svensk och hyser jättestor respekt till Acar.
Han gör ett grymt jobb tycker jag.

Vad exakt är det för "grymt jobb" han gör?

Vad är det som gör att han förtjänar "respekt"?
Citera
2007-04-13, 23:29
Medlem
Don.Cs avatar
De här "individerna" är ett lysande exempel på det rasliga och mentala avskräde som smittar ner vårt fosterland. Tydligt är att många av er som (försöker) skriva i den här tråden uppvisar klara brister i såväl det svenska språket som generell mognad och slutledningsförmåga.

"Some niggers never die, they just smell that way"
Citera
2007-04-14, 02:53
Medlem
Toros avatar
Lol

"uppehålla sig i turkiet" och att göra lumpen är väl 2 helt skilda saker.

Mycket goja i den här tråden..
Citera
2007-04-14, 08:54
Medlem
LostSouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
De här "individerna" är ett lysande exempel på det rasliga och mentala avskräde som smittar ner vårt fosterland. Tydligt är att många av er som (försöker) skriva i den här tråden uppvisar klara brister i såväl det svenska språket som generell mognad och slutledningsförmåga.

"Some niggers never die, they just smell that way"

Ja det bor en jävla massa Turkar i Tyskland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in