2006-11-26, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Princan
Att ha på sig en Nike keps och samtidigt representera ett kriminellt nätverk??? Den där bilden säger väl allt om OG?

Vad hände med att ha den klassiska gangster utstyrseln med kostym, en fet cigarr och en massa brudar runtom en?
Undrade också vad kepsen gjorde där
Annars brukar han ha ganska god smak när det gäller kostymer västar klockor ja allt men du har du sett hans flickvän? finns inte brudar av den sorten kan jag säga dig ..
Citera
2006-11-27, 17:00
Medlem
Princans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maackan80
Undrade också vad kepsen gjorde där
Annars brukar han ha ganska god smak när det gäller kostymer västar klockor ja allt men du har du sett hans flickvän? finns inte brudar av den sorten kan jag säga dig ..
Han brukar ha god smak när det gäller klädsel, det var därför jag blev lite konfunderad när jag såg bilden. Hans flickvän är väl zigenare? Eller var hon syrian? Har glömt bort, längesen man hörde något stort om OG, men nu är de på framfart igen, så man lär väl uppdateras snart ...
Citera
2006-11-27, 18:50
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Hans flickvän är väl zigenare?

Hon har väl snattat kepsen på en bensinmack för att Ajvar ska se lite tuffare ut.

- F.G
Citera
2006-11-27, 21:24
Bannlyst
Citat:
Han brukar ha god smak när det gäller klädsel, det var därför jag blev lite konfunderad när jag såg bilden. Hans flickvän är väl zigenare? Eller var hon syrian? Har glömt bort, längesen man hörde något stort om OG, men nu är de på framfart igen, så man lär väl uppdateras snart ...
Hon är zigenare/grek men vilken kvinna hon är du det finns inte ord du måste se henne för att förstå
Dom ville ta det lugnt när han kom ut i somras men dom kan visst inte hålla sig..
Citera
2006-11-27, 22:53
Medlem
Ckolons avatar
Citat:
Hon är zigenare/grek men vilken kvinna hon är du det finns inte ord du måste se henne för att förstå
Dom ville ta det lugnt när han kom ut i somras men dom kan visst inte hålla sig..

Vars fan finns det bild på henne då ?
Citera
2006-11-28, 12:35
Medlem
Princans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ckolon
Vars fan finns det bild på henne då ?
Tror du det är någon man hittar på snyggast.se eller? Nej, finns knappast någon bild på henne då hon inte är inblandad i OG:s verksamhet.
Citera
2006-11-28, 12:43
Bannlyst
hoppas för honom själv att han tar det lite lugnare med den här bruden än den förra.
Han vågar/kan inte visa sig i södertälje längre. Dano är inte speciellt populär bland syrsorna där.
Citera
2006-11-28, 15:36
Bannlyst
Citat:
Tror du det är någon man hittar på snyggast.se eller? Nej, finns knappast någon bild på henne då hon inte är inblandad i OG:s verksamhet.
Jag vet inte vad du är för pubertal gymtränandes wannabe-poser men sluta håll på och insinuera i varenda tråd om kriminella från göteborg att du har kontakter och verkligen känner folk.
Låt folk osm vill diskutera på riktigt hålla på med det.
Citera
2006-11-28, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Super8
hoppas för honom själv att han tar det lite lugnare med den här bruden än den förra.
Han vågar/kan inte visa sig i södertälje längre. Dano är inte speciellt populär bland syrsorna där.
Vad hände med den förra och varför kan han inte visa sig där ?
Citera
2006-11-28, 19:37
Medlem
Princans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super8
Jag vet inte vad du är för pubertal gymtränandes wannabe-poser men sluta håll på och insinuera i varenda tråd om kriminella från göteborg att du har kontakter och verkligen känner folk.
Låt folk osm vill diskutera på riktigt hålla på med det.
Märks tydligt på ditt inlägg att du lider av någon avundsjuka gentemot mig, fastän jag inte haft som intention att skapa någon sådan, utan valt att informera andra vad jag vet och känner till om ämnet.

Jag vet inte vad du är för mentalt retarderad hangaround/springpojke för något inavelgäng, men stick härifrån om det inte passar dig, din fjolla.
Citera
2006-11-29, 02:48
Medlem
Frostblends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillahane
Det hade varit en välgärning för oss skattebetalare om polisen råkade sätta en kula i slöddret vid nästa gripande.

Så rätt så rätt...
Citera
2006-11-29, 10:00
Bannlyst
Citat:
Vad hände med den förra och varför kan han inte visa sig där ?
han blev i princip dumpad och sedan har det uppstått en massa jidder med syrianerna i södertälje.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in