2006-11-29, 10:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Princan
Märks tydligt på ditt inlägg att du lider av någon avundsjuka gentemot mig, fastän jag inte haft som intention att skapa någon sådan, utan valt att informera andra vad jag vet och känner till om ämnet.

Jag vet inte vad du är för mentalt retarderad hangaround/springpojke för något inavelgäng, men stick härifrån om det inte passar dig, din fjolla.
Där slog du huvudet på spiken snorunge.
Citera
2006-11-29, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Super8
han blev i princip dumpad och sedan har det uppstått en massa jidder med syrianerna i södertälje.
Ja det vet jag men att han inte skulle våga sig tillbaka tror jag inte på.
Han har väldigt många fiender som inte skulle tveka o sätta en kula i honom om dom fick syn på honom men han har även väldigt många vänner som skulle kunna döda för hans skull.
Som ledare kan man aldrig visa sig vara rädd för nån/något för då är man slut som ledare men innerst inne så är man väldigt rädd precis som alla gängsympatisörer som söker sig till gängen för att känna gemenskap och bli kvitt sina rädslor.
Bara jag som känner så?
Citera
2006-11-29, 20:54
Medlem
Instämmer till fullo

Citat:
Ursprungligen postat av legenden
Det som är mest tragiskt är att dom ens får ta plats i dagspressen, glorifieringen är det som äcklar en mest.

Det finne en glorifiering kring den här typen av gangsters.
Det talas om maffians hederskodex.
Men en tjuv är en tjuv är en tjuv-
En våldsverkare är en våldsverkare är en våldsverkare oavsett vad de gömmer sig bakom för fasad.
Dom skall punktmarkeras och sättas bakom lås och bom.
Citera
2006-11-29, 22:41
Medlem
HMm

Men man har lessnat, så svårt ska det inte vara att punktmarkera folk, sätta in mer poliser samt närpolis som kan promenera områdena.
Det lilla och dom får en stor förändring, kan väl inte vara så svårt tycker man, kan inte påstå att jag har en universalförändring i bakfickan, men jag lovar att om alla på fb fick en dag att ta fram ett vettigt förslag skulle vi säkert kunna lösa det, varför tar det 30år för den nuvarnde regeringen ?
Citera
2006-11-29, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maackan80
Ja det vet jag men att han inte skulle våga sig tillbaka tror jag inte på.
Han har väldigt många fiender som inte skulle tveka o sätta en kula i honom om dom fick syn på honom men han har även väldigt många vänner som skulle kunna döda för hans skull.
Som ledare kan man aldrig visa sig vara rädd för nån/något för då är man slut som ledare men innerst inne så är man väldigt rädd precis som alla gängsympatisörer som söker sig till gängen för att känna gemenskap och bli kvitt sina rädslor.
Bara jag som känner så?
det gick inte så bra för acar när dom skulle rensa ett pokerspel i tälje.
Dom rånade fel killar och vägrade lämna tillbaka prylarna. det här är ett par år sedan nu.
Citera
2006-11-29, 22:49
Medlem
kvvs avatar
minns mkt väl när han va här i tälje och råna fel folk på biljardhallen, va mkt snack om det här efter det, tror inte han sätter sin fot här igen
Citera
2006-11-30, 00:47
Medlem
Kan folk förstå någon jävla gång att han inte är turk. Han kan varken turkiska, Denho Acar är inget turkiskt namn och snubben är för fan kristen. Bara för att han är turkisk medborgare (hur fan han nu lyckats få detta medborgarskapet) så gör det honom inte till turk.
Citera
2006-11-30, 00:52
Medlem
Kwalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lange
Kan folk förstå någon jävla gång att han inte är turk. Han kan varken turkiska, Denho Acar är inget turkiskt namn och snubben är för fan kristen. Bara för att han är turkisk medborgare (hur fan han nu lyckats få detta medborgarskapet) så gör det honom inte till turk.

Vad är han då?
Citera
2006-11-30, 10:26
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kwalle
Vad är han då?
syrian, tror jag..
Citera
2006-11-30, 10:53
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Kriminellt invandrarslödder. Obegripligt att han inte skickats hem till fårfarmen nere i Turkiet för länge sedan.

- F.G

Svenska staten har behov av dessa!
Vad finns det för annan anledning att låta dessa vara kvar i landet?
Man kan inte skylla på lång handläggning i ärendet, då man beslutar om saker gällande samhället i övrigt på mycket kort tid, om det är något man vill driva igenom för att skapa fördelar för den styrande staten.
Folket skall bara tiga och vara staten till förfogande!
Citera
2006-11-30, 11:03
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Princan
Tror du det är någon man hittar på snyggast.se eller? Nej, finns knappast någon bild på henne då hon inte är inblandad i OG:s verksamhet.

Du har ingen bild pa Danos syster?
Citera
2006-11-30, 21:25
Medlem
Princans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire
Du har ingen bild pa Danos syster?
Jo då, vänta så ska jag kolla i fickan *letar frenetiskt* ...Näää, ser nu att jag tappat bort den ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in