2007-01-17, 21:45
Bannlyst
Gripandet Z pratar om: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=319959
Citera
2007-01-17, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zigenare
Grisarna grep sex st tungt kriminella killar pa BurgerKing idag i GBG.
var detta OG killar?

Är inte du med där? Såg du dem från bollhavet eller?
Citera
2007-01-17, 21:50
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppimpen
Är inte du med där? Såg du dem från bollhavet eller?
ahhhhahahahahahahahah,tack för ett gott skratt,hahahahah
Citera
2007-01-17, 22:02
Bannlyst
Citat:
Grisarna grep sex st tungt kriminella killar pa BurgerKing idag i GBG.
var detta OG killar?
bara jag som såg det roliga ? "tunga" på burgerking
Citera
2007-01-17, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krstajic
bara jag som såg det roliga ? "tunga" på burgerking

Vilka grep dom?
Citera
2007-01-18, 08:40
Medlem
Franky4Fingerss avatar
Det var inte OG
Citera
2007-01-18, 16:24
Bannlyst
laste tingsrattens dom i cafe vasa malet.
och dar har tingsratten förklarat Acar som skyldig anstiftare till branden.
hur kan man dömma nagon som inte ar narvarande och som ej kan försvara sig.
ar inte detta olagligt av tingsratten att handla pa ett sadant satt?med tanke pa att han pga detta inte kommer att kunna fa en rattvis chans.

27-aringen har i tingsratten sagt att varken Acar eller OG har med saken att göra men man vagrar att tro pa honom,varför? han om nagon borde val veta,sanningen?

sedan till sist vill jag bara spy galla nar jag tanker pa cafe vasa bröderna!!! jag var ju sjalv narvarande som ahörare vid rattegangen och tillochmed jag genomskadade deras lögner....men men ..........vi far vall se nar Acar överlamnar sig om ca en manad. om han far nagot korrekt bemötande av tingsratten.
Citera
2007-01-18, 16:28
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
laste tingsrattens dom i cafe vasa malet.
och dar har tingsratten förklarat Acar som skyldig anstiftare till branden.
hur kan man dömma nagon som inte ar narvarande och som ej kan försvara sig.
ar inte detta olagligt av tingsratten att handla pa ett sadant satt?med tanke pa att han pga detta inte kommer att kunna fa en rattvis chans.

27-aringen har i tingsratten sagt att varken Acar eller OG har med saken att göra men man vagrar att tro pa honom,varför? han om nagon borde val veta,sanningen?

sedan till sist vill jag bara spy galla nar jag tanker pa cafe vasa bröderna!!! jag var ju sjalv narvarande som ahörare vid rattegangen och tillochmed jag genomskadade deras lögner....men men ..........vi far vall se nar Acar överlamnar sig om ca en manad. om han far nagot korrekt bemötande av tingsratten.
Hoppas insatspolisen är nervösa vid gripandet o ngt går snett,för inte ens du kan väl på fullt allvar tro att vi i det svenska samhället vill ha sådana kräk som dessa i vårat en gång fina land.Någon gång får det vara nog.
Citera
2007-01-18, 17:02
Medlem
Citat:

.

Nej det är inte olagligt. Acar har haft möjlighet att hjälpa till i utredningen men han har själv valt att hålla sig undan, han sänker hellre sina "vänner"

Citat:

Ja, det är verkligen konstigt att man inte tror på detta, det är ju inte på något sätt uppenbart att denne person ljuger.....not

Citera
2007-01-18, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arkie
Nej det är inte olagligt. Acar har haft möjlighet att hjälpa till i utredningen men han har själv valt att hålla sig undan, han sänker hellre sina "vänner"

Ja, det är verkligen konstigt att man inte tror på detta, det är ju inte på något sätt uppenbart att denne person ljuger.....not

vada möjlighet hjalpa till utredningen?
menar du att han ska gola pa sina vanner ,istallet an att halla sig undan orattvisan ?
Citera
2007-01-18, 17:26
Medlem
Citat:
menar du att han ska gola pa sina vanner ,istallet an att halla sig undan orattvisan ?

Nej, men vara tillgänglig för polisens frågor.

Nu får rätten bara åklagarens och de dömdas syn på saken. Acar kan inte säga emot. Rätt korkat eftersom han inte har resurser för att hålla sig undan en längre tid.
Citera
2007-01-18, 17:26
Medlem
Citat:

Nej men vill man säga vad man har att säga i fallet så måste man ju ge sig tillkänna och göra det annars så får man ju acceptera att man döms för saker i sin frånvaro helt enkelt.

Det fungerar ju inte så att bara för att man håller sig borta så går man fri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in