2007-04-14, 22:32
Medlem
Yaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Inte blir en "agerande gängledare" av Acars kaliber spöad av andra! Du fattar väl att han äger alla värnpliktiga?

Bara för att han är "nått" i sverige behöver det inte betyda att han är nått i turkiet.
Innan andra världskriget så dödade kemal atatürk en massa assyrer och armenier. Så turkar hatar assyrer. Om du inte tror mig kolla wiki på ataturk.
Citera
2007-04-15, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yao
Bara för att han är "nått" i sverige behöver det inte betyda att han är nått i turkiet.
Innan andra världskriget så dödade kemal atatürk en massa assyrer och armenier. Så turkar hatar assyrer. Om du inte tror mig kolla wiki på ataturk.
Citera
2007-04-15, 11:52
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Jag märker att alla inte förstår att mitt inlägg var så ironiskt ett inlägg kan vara...
Citera
2007-04-15, 20:23
Medlem
Yaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maackan80

kom du inte på nåt bättre eller?
Citera
2007-04-15, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yao
kom du inte på nåt bättre eller?
Nej det kunde jag verkligen inte
Citera
2007-04-19, 03:11
Bannlyst
Som vanligt har Super8 och alla andra nollor här skämt ut sig.

Jag har sagt det förut och säger det igen allt du säger är ett stort skämt, du är en jävla nolla.

Vem hade rätt hela tiden?

http://www.na.se/artikel.asp?intId=1146371
Citera
2007-04-19, 03:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Super8
vad är det du inte lyckas med att förstå?

VAR har det bekräftats att den kriminelle skiten Acar gör militärtjänst i turkiet?

tror du själv att ett turkiet som mer än gärna vill in i EU skulle ha en i annat efterlyst tjuv i sin armé?

hahahahahahahaha.

Skäm ut dig, du som "vet" så mycket, du som skrattar åt andra när dom påstår saker du inte vet.
Citera
2007-04-19, 03:17
Bannlyst
Sagt det förut och säger det igen, varför måste media skriva ut saker för att idioter som super8 ska tro det? Jo just det för att han är en liten skit som sitter och leker allan bakom sin skärm, kom ut och visa vilken man du är istället, många keyboard-warriors här, snälla har ni ingen stake att säga det i ansiktet till dom sitt då inte och snacka skit om dem på internet, era fega kräk.
Citera
2007-04-19, 03:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rippad&Stenhård
Sagt det förut och säger det igen, varför måste media skriva ut saker för att idioter som super8 ska tro det? Jo just det för att han är en liten skit som sitter och leker allan bakom sin skärm, kom ut och visa vilken man du är istället, många keyboard-warriors här, snälla har ni ingen stake att säga det i ansiktet till dom sitt då inte och snacka skit om dem på internet, era fega kräk.

Kan bara hålla med
Citera
2007-04-19, 09:14
Medlem
JackDanielzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rippad&Stenhård
Skäm ut dig, du som "vet" så mycket, du som skrattar åt andra när dom påstår saker du inte vet.
Står även i dagens Metro..
http://www.metro.se/se/article/tt/2007/04/19/efterlystgack/index.xml
Citera
2007-04-19, 09:54
Medlem
Franky4Fingerss avatar
haha de flesta här har ju fan ingen aning om hur det ser ut i den undre världen i gbg. Kan ni ingen nämna vad som gentligen pågår för jag har inte sett något av det här än så länge....
Citera
2007-04-19, 15:57
Bannlyst
Man kan bara hålla med Rippad&Stenhård som skrev konsekvent, medans vissa andra knappt visste vad det handlade om. Det är ju inte första gången heller, men börjar bli lite väl mkt nu. Super8 och Det trogna fanset KennedyAngered (var han nu har tagit vägen) nu har ni skämt ut er nog!

Ja då är vi av med det fanskapet! och det lär dröja innan han överhuvudtaget sätter sin fot här igen. med det straff som då väntar han! smarta pojkar ha ha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in