Citat:
Ursprungligen postat av KENNEDYANGERED
Jag är svensk och hyser jättestor respekt till Acar.
Han gör ett grymt jobb tycker jag.
Fattar inte alls att man kan respektera och se upp till en kriminell gängmedlem som lever ett gangsterliv. Jag ser per automatik ner på alla sådana typer och anser mig själv och alla andra som lever ett normalt liv med normala svenssonvärderingar som miljoner gånger mer värda än dessa drägg.
Jag är själv uppväxt i en ort med enbart normala svenssons, med normala föräldrar som jobbat med normala jobb vars grannar var normala svenska medelklassindivider med lika normala jobb och i min omgivning talade man enbart illa och rynkade näsan åt alla avikande individer man såg på bland annat efterlyst och självklart fick inte en sådan ingå i släktens bekantskapskrets.
Jag har blivit precis likadan som mina föräldrar och känner precis lika mycket äckel om inte mer inför samhällets avskum och outsiders.
Det är av högsta prioritet för mig att bo på en ort med enbart normalt folk med allmänt accepterade värderingar när jag bildar familj, dvs likadant som mina föräldrar låtit mig växa upp och skulle jag av ren otur råka få en kriminell gangster till granne så kommer jag ta varje tillfälle i akt till att försöka få denne bortflyttad då en sådan till granne försämrar trivseln i området och min känsla utav att bo i ett fint område.
Jag vill bo i ett mysigt villaområde där jag ostört kan fortsätta min släktradition och snacka skit om de dekadenta gangsterglina i stan och utan motstånd kunna plantera vidare samma inställning i mina barn som självklart bara skall ha möjlighet att träffa lika normala kompisar.
När barnen växer upp och själva börjar ta bussen till stan är det svårt att påverka men då har man iaf lagt grunden, precis som jag på senare år stött på alla möjliga konstiga individer utanför min barndomsby men tagit avstånd från dem till 100% då jag lärt mig genom min uppfostran att de är undermänniskor som inte förtjänar att ta upp tid från normalt folk.