2007-01-02, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zigenare
hörde att maioronas bror "tallin" satte pa maioronas brud Marie.......
men lilla "tuttis" accepterade det.
föresten sa har ju hela f.f.l. satt pa henne.....
hon verkar gilla det.
och nu ar alla ı f.f.l. bukbröder......
dom ar varkligen fuckade för hela livet.....
bara jag som vet

MVH "pliten"

Varför ens besvära sig o svara en obildad och okunnig drömmare som snackar goja o saker han ej vet ngt om?

Må hända att FFL är fuckade för hela livet,men tror du Acar's framtid ser ljusare ut?Han lär sitta inlåst precis som han gjort hittils eller sluta mördad.
Allt på grund av enorma komplex i komb med knark som får honom o känna/våga drömma vidare...snacka om att vara en vilsen själ
men vem vet kanske han hamnar på psyk o hittar sig själv med hjälp av ngn skrynklare?Hoppas verkligen det,mentalt måste det vara enormt påfrestande för honom.
Citera
2007-01-02, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Såja lille vän, lugna ned dig lite nu!
Att Acar är en missanpassad individ torde vara ställt utom allt tvivel även för dig! Att du idoliserar en kille som inte lyckats med något annat än att sitta i kurran titt som tätt visar ganska klart att du är både omogen och obildad!
Min vän har lämnat det "gamla" livet bakom sig och lever ett stadgat familjeliv numera och någon tjackpundare har han aldrig varit, ej heller har han fått stryk av Acar då han fortfarande idag har handleder som är grövre än Acars lår och antagligen skulle kuna bryta av Acar på mitten utan större ansträngning!

De var bara ett gäng omogna killar i 16-20 årsåldern som busade lite på sin tid och utav individerna som hängde efter dem så sågs Acar som töntig och jobbig, han var helt enkelt extremt omogen och drömde redan då om ett "gäng" där folk sprang runt med röda baskrar osv! Att han på senare år har blivit "tuff" och springer runt med vapen och liknade förtar inte det faktum att han uppenbarligen fortfarande har ett hävdelsebehov, hur mycket du än skull vilja annorlunda!
Du är inte lite vilsen du.
Det är så att jag förlängesen bodde i hjällbo där Dano då bodde och måste tvärtemot säga att han absolut inte sågs som en tönt utan mer som en "förortens gangster".
Absurt tycker jag men så var det.
Man glömmer inte vad han brukade ställa till med på torget så lätt, minns speciellt en gång när han var med sina machoblattar på torget och andra killar i 20 årsåldern kom fram för att hälsa.
När en av killarna vill skaka hand med honom så örfilar han honom och ville bokstavligen talat kasta ner honom från en bro i närheten.
Som tur var så hindrade hans vänner honom och frågade varför ?
Då fick jag definitivt veta att han var ett psyko när han sa : Vadå! Vem är han som ska komma och hälsa på mig jag känner han inte.
Det här bevittnade jag så mer kan jag inte säga om honom för jag känner inte honom, ni andra som säger så mycket här tycker jag borde söka upp honom och säga det till honom.
Jag vet att han ofta brukar befinna sig i Evas Paley i avenyn så där kan ni hitta honom
Citera
2007-01-03, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X-X-X
Då fick jag definitivt veta att han var ett psyko

DETSAMMA,ska du börja eller vi?verkar som vi trots allt är överens om att killen ej mår bra o är bäred o göra vad som hellst för att få uppmärksamhet
Citera
2007-01-03, 00:11
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Krstajic
Som jag har förstått det så är ni inte så organiserade som "många" andra grupper, HA,Naserligan och Serbiska maffian,

Att ta in en person som Goran K är bevis på bristande omdöme
Säg mig vem skulle inte vela ha goran till sina egna gäng.
Någon lojal person som honom som tar hand om smutsgörat.
Alla skulle vilja ha med honom.
Naserligan har inte ens vågat kolla åt OG:s håll sedan dom åkte på fett med stryk i näset 2001 efter dom hade fått stryk så hämtade bägge gängen vapen från sina bilar och det resulterade i att en alban som var ful som stryk blev skjuten
Citera
2007-01-03, 00:33
Medlem
En fruktpizzas avatar
Öhh?

Citat:
Ursprungligen postat av Patologiskt megaloman romsk drömmare
om nu acar e sa töntig och ofarlig som du pastar hur kommer det sig da att polisen fruktar honom sa mycket?

kanske du kan svara du vet ju sa mycket om honom och om de kring honom.

Fniss... Vad sade du att polisen gjorde, sade du? Guuud så dumt! Det lär nog dröja innan Dummo Äcklar - Denho Acar - äter Paleys chokladmuffins nästa gång... "Fruktar"... Hahaha!!!
Citera
2007-01-03, 19:07
Bannlyst
"När en av killarna vill skaka hand med honom så örfilar han honom och ville bokstavligen talat kasta ner honom från en bro i närheten"

Hahahaha
Låter som Dano det!
Citera
2007-01-03, 21:34
Medlem
Citat:
varför kallas daniel maiorona för "tuttis" pa bunkern pa kumla

Citat:
vem e din sakallade vann och kalla till detta pastaende???
e det tjackpundaren som tror sig veta vem acar ar?
e det sa att han har fatt pisk av acar nar de var i 16ars aldern eller??
om han e sa tuff och inte ar radd för acar,sa kan du vall skriva hans namn ocxh efternam.da kanske man kan tro pa hans skitsnack!!!

okej tattare, va heter du då?
Citera
2007-01-04, 08:52
Medlem
akzs avatar
Nu är han borta.

http://www.expressen.se/index.jsp?a=817426
Citera
2007-01-04, 09:21
Medlem
Bluebeast72s avatar
Hoppas den fule fan håller sig utanför rikets gränser,fanns en tid i detta underbara land då vi ej tog emot liknande element,numera dräller landet av sådana här avskumm som gör våra gator otrygga.Livstids utvisning kan man ju hoppas på.Att det sedan finns folk som ser upp till dessa kräk,bevisar bara deras storlek på hjärnan o antagligen deras etniska ursprung
Citera
2007-01-04, 11:51
Medlem
Börjar han mogna eller lär han sig av misstagen??

så här lätt det för 5år sen
"Jag är ledaren känner inte min position hotad trots att jag sitter i fängelse, inga beslut tas innan jag ger klartecken"

svaret på frågan om han är ledare idag lätt så här
"Det är en symbolisk grej men betyder ingenting vi är ett kamratsgäng"

Men men man kan undra vad det är för smartskallar han rör sig med?
Och hur klantig var killen som utan maskering anläger bränder
Klantigast var säkerligen trots allt den som valde honom till uppdraget.

Som sagt OsmartaGangsters vars "jobb" alltid resulterar i Huliganism med fängelse som påföljd utan en endaste intjänad krona SORGLIGT

Vidare kan man spekulera om vad för sorts bevisning polisen har mot honom nu,troligen har ngn snackat 27åringen kanske?
frågan är vad de lyst honom för,kanske ngt annat?
Bland dessa huliganer vet man alldrig
vem vet om han gömmer sig eller ligger nedgrävd ngn stans med tanke på hotbilden
Citera
2007-01-04, 16:47
Bannlyst
Presidenten DÖD!!!!!!

fick de tragiska nyheterna idag 4/01 07.
min vann ringde och berattade att nar grisarna skulle gripa honom i natt i bergsjön.
sa vagrade han att ge upp och skottlosning utbröt mellan honom och grisarna.

och det resulterade att han blev mördad av grisarna.

ma dom grisarna som har gjort det brinna i helvetet!!!!!
Citera
2007-01-04, 17:06
Medlem
Citat:
fick de tragiska nyheterna idag 4/01 07.
min vann ringde och berattade att nar grisarna skulle gripa honom i natt i bergsjön.
sa vagrade han att ge upp och skottlosning utbröt mellan honom och grisarna.

och det resulterade att han blev mördad av grisarna.

ma dom grisarna som har gjort det brinna i helvetet!!!!!

Menar du att snuten just nu mörkar det faktum att dom har skjutit ihjäl Acar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in