Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Såja lille vän, lugna ned dig lite nu!
Att Acar är en missanpassad individ torde vara ställt utom allt tvivel även för dig! Att du idoliserar en kille som inte lyckats med något annat än att sitta i kurran titt som tätt visar ganska klart att du är både omogen och obildad!
Min vän har lämnat det "gamla" livet bakom sig och lever ett stadgat familjeliv numera och någon tjackpundare har han aldrig varit, ej heller har han fått stryk av Acar då han fortfarande idag har handleder som är grövre än Acars lår och antagligen skulle kuna bryta av Acar på mitten utan större ansträngning!
De var bara ett gäng omogna killar i 16-20 årsåldern som busade lite på sin tid och utav individerna som hängde efter dem så sågs Acar som töntig och jobbig, han var helt enkelt extremt omogen och drömde redan då om ett "gäng" där folk sprang runt med röda baskrar osv! Att han på senare år har blivit "tuff" och springer runt med vapen och liknade förtar inte det faktum att han uppenbarligen fortfarande har ett hävdelsebehov, hur mycket du än skull vilja annorlunda!
Du är inte lite vilsen du.
Det är så att jag förlängesen bodde i hjällbo där Dano då bodde och måste tvärtemot säga att han absolut inte sågs som en tönt utan mer som en "förortens gangster".
Absurt tycker jag men så var det.
Man glömmer inte vad han brukade ställa till med på torget så lätt, minns speciellt en gång när han var med sina machoblattar på torget och andra killar i 20 årsåldern kom fram för att hälsa.
När en av killarna vill skaka hand med honom så örfilar han honom och ville bokstavligen talat kasta ner honom från en bro i närheten.
Som tur var så hindrade hans vänner honom och frågade varför ?
Då fick jag definitivt veta att han var ett psyko när han sa : Vadå! Vem är han som ska komma och hälsa på mig jag känner han inte.
Det här bevittnade jag så mer kan jag inte säga om honom för jag känner inte honom, ni andra som säger så mycket här tycker jag borde söka upp honom och säga det till honom.
Jag vet att han ofta brukar befinna sig i Evas Paley i avenyn så där kan ni hitta honom