Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-11-22, 19:20
  #1
Medlem
bestofs avatar
Ja, är det någon annan som tar på ett "bättre" sätt?

Jag brukar köra: Andas ut som fan, dra in allt, hålla inne så länge man kan, ut i påsen igen, andas en eller två gånger vanlig luft sen "hyperventilera" ett tag i påsen, bara några gånger in och ut...

Nackdelen med detta sätt är att kicken börjar direkt efter du hållt inne skiten så det käns som du ödslar tid på att "hyperventilera" i påsen.
Citera
2006-11-22, 19:32
  #2
Medlem
WalterSullivans avatar
jag stoppar i en patron i siphonen blåser ut all luft ur lungorna drar i mig hela patronen håller inne ett par sekunder blåser ut
Citera
2006-11-22, 19:54
  #3
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Samma som ovanstående - om 2 patroner så har jag 1 i ballong som jag sedan andas ut och in i... = väck.
Citera
2006-11-22, 23:34
  #4
Medlem
Om 10 patroner:
Ta bara en i taget ur sifonen och andas luft emellan
Citera
2006-11-23, 07:48
  #5
Medlem
Och om man vill ha 20 så ber man en polare mata dom till en medans man är väck i skallen
Citera
2006-11-23, 08:24
  #6
Medlem
euphorias avatar
annars kan man göra som jag och ta 100 st. på raken, men under tiden glömmer jag totalt bort vem jag är, vad jag är, hur jag är och vadfan jag håller på med. Så det brukar typ ta tre timmar. Jag andas ut allt vad jag kan sen tar jag en hel patron, håller inne samtidigt som jag stoppar i en ny. Och så upprepar jag processen 99 gånger till
Citera
2006-11-23, 22:32
  #7
Medlem
Om man ska ta tusen (som jag) så är det bäst att ha en apparat som matar in nya patroner i sifonen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback