2007-06-18, 18:28
Medlem
tapirs avatar
Det blev mitt andra r p Hultsfred, ttonde festivalen totalt och det var inte som ngon annan festival, denhr var bara rtt konstigt.

Bsta konserterna gav Marit Bergman och Pet Shop Boys, 50 cent var jvligt ball men han hade fr lite stentunga gangsterhip hop-ltar som back down och hands up, tyvrr. Men grym var han.

Biljettpriset var dock under all kritik och jag frstr verkligen att biljettfrsljningen gick som den gick med den line up:en....

Nu r det dags fr roskilde och arvika d
Citera
2007-06-18, 19:02
Medlem
Capt. Speirss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tapir
Nu r det dags fr roskilde och arvika d
gottegris. sjlv frskte man skaffa biljetter till roskilde, dock sent - fr sent.
Citera
2007-06-18, 19:37
Medlem
Kalvinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skabben
Jag tror det r helt lungt p campingen... dremot festivalomrdet r det stenkoll.

Stenkoll p festivalomrdet? Jag tyckte det var relativt ltt att ta med sig l in dit

Flogging Molly var helt klart bst i r
Citera
2007-06-18, 20:29
Medlem
enslavements avatar
50 cent var ju ltt grymmast iaf!!!! Gillar inte ens hans musik men det var fan magiskt!

Annars var ju wolfmother sjukt bra.
Citera
2007-06-18, 20:50
Medlem
cLOUDDEADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enslavement
50 cent var ju ltt grymmast iaf!!!! Gillar inte ens hans musik men det var fan magiskt!

Annars var ju wolfmother sjukt bra.
Strde inte du dig p att 50 spelade s kort? Typ 50 minuter p Hawaii, och ingen trodde vl att det skulle vara ver nr han drog ut frn scen. Bra spelning men besvikelse att det inte var nt grymt avslut.
Citera
2007-06-18, 21:11
Medlem
Fill me in, vad har jag missat, fr man inte ta med egen bira in p omrdet? Det har man ju alltid ftt gra. Har de frbjudet det numera eller lser jag fel?
Citera
2007-06-18, 21:49
Medlem
cLOUDDEADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av resq
Fill me in, vad har jag missat, fr man inte ta med egen bira in p omrdet? Det har man ju alltid ftt gra. Har de frbjudet det numera eller lser jag fel?
Inte p festivalomrdet nej, men givetivs p campingen.

Man blir visiterad varje gng man gr genom entrn. . .
Citera
2007-06-18, 22:36
Medlem
Capt. Speirss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cLOUDDEAD
Man blir visiterad varje gng man gr genom entrn. . .
det borde tillggas att visiteringen r av olika karraktr och noggranhet.
Citera
2007-06-18, 22:52
Medlem
Axelss avatar
Helt ok festival, men dem hade lika vl kunnat skippa bygga hawaii scenen i r pga av fr f slda biljetter, jag tror Turbonegro, Velvet Revolver, Mando Diao mfl. hade gjort mycket bttre spelningar p pampas. Bara Ozzy och KoRn i mitt tycke som lockade tillrckligt med folk och som gjorde bra spelningar dr.

Flogging Molly och Wolfmother p Pampas rockade fett, synd att dammet gjorde det omjligt att rjja loss 100% under flogging, varfr vattnar man inte marken innan liksom?

Vdret var helt okej, varmt och soligt ett par dagar innan, nr vl torsdagen kom blev det smre vder och mulet vilket r skit bra nr man ska kolla spelningar. Hela fredagen var mulen, om jag minns rtt? Lrdagen regnade oturligt nog, men eftersom vdret varit kanon innan r jag nd njd.
Citera
2007-06-18, 23:02
Medlem
cLOUDDEADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axels
Helt ok festival, men dem hade lika vl kunnat skippa bygga hawaii scenen i r pga av fr f slda biljetter, jag tror Turbonegro, Velvet Revolver, Mando Diao mfl. hade gjort mycket bttre spelningar p pampas. Bara Ozzy och KoRn i mitt tycke som lockade tillrckligt med folk och som gjorde bra spelningar dr.
Pet Shop Boys gjorde en frjvla bra spelning p Hawaii!

Alla ens luftgngar var helt fuckade efter Flogging Molly, snoret var svart som tjra...
Citera
2007-06-18, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av resq

slnge bro r huvudsponsotr fr aldrig ngot annat n deras l och dricka drickas p festival omrdet, de betalar nog ganska dyrt fr de....

P campingen kan du ju dricka vad du vill, dit fr du ta med vad som helst.
Citera
2007-06-18, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edlunn
Det var kanske minst(?) dubbelt s mycket folk p Ozzy som p 50pence! D tror jag ven att 50pence var mycket dyrare..

skrev vl tidigare?

Ozzy ca fyra mille svenska kronor
50 Cent ca 2 mille svenska kronor (bombsker d jag satt samma bil som hans turnekille, 50 tog 200 k us dollar fr varje spelning ir)

Velvet har ja ingen siffra p men ltt 2-3 mille?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in